![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Hej
Nie wiem czy juz o tym dawali czy nie... jak tak to wyciąć ten wątek. Jak nie to myślę, że się przyda. http://www.atic.org/faq/ventilation.php Pewnie wielu z nas ma ten sam problem - po dłuższym postoju trzeba się nakręcić żeby obudzić reaktor. Jeśli jeszcze do tego dodać fakt, że nie wszyscy mają możliwości 'aku wachtera' sobie podłączyć bo garażują w jakichś podwodnych miejscach to takie kręcenie po kilku tygodniach stania /lub i dłuższym czasie/ niczemu dobremu nie służy i może się zakończyć fiaskiem bez jazdy /padniete aq/. W załączeniu sznurek /niestety po anielsku/ dotyczący modyfikacji układu przewietrzania komór pływakowych. W skrócie: po dokonaniu modyfikancji owej nie będzie nam miało prawa parować palyfko z komór przy dłuższym postoju. No i bedzie palic afri jakby byla ostatnio latana wczora. Ostatnio budziłem swoją piękność po chyba miesiącu - no ze cztery 'cykle kreceniowe' tak po 15sek musiałem zaliczyć. ljadwo ljadwo powiem... Sam będę to u siebie robił bo właśnie tego kręcenia mam już dość. Od 1997 mod ten byl zakladany przez dobrodziejów z Hądy w standardzie. No ale ilu z nas ma AT 1997+... Mod ptasi i działa we wszystkich wersjach: RD03, 04, o7. Pozdrawiam, Matjas. p.s. oczywiście najlepiej latać przez całą zimę - wtedy mod niepotrzebny i afri pali od pierwszego pyknięcia ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |