![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
![]()
Mam do Was pytanie jako do osób, które nie jeden komplet opon zjechały
![]() Budżetowo odpowiadają mi Mitasy E09 na tył i EF06 na przód. To dobry wybór? Jaki inny zestaw sugerowalibyście w podobnym budżecie (do 600 PLN)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
Lektura na zimowe wieczory
![]() http://africatwin.com.pl/showthread....%B1tkuj%B1cego akurat w oczekiwaniu na moto będziesz miał co robić ![]() Z mojej strony: olej E09, dużo fajniejsza na tyle jest K60. Jeśli chodzi o przód to jak jest sucho to na każdej oponie pojedziesz. Jak mokro to w terenie na każdej szosowej/dualowej się wyjebiesz ![]()
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
MT 21 Rallycross, zjeździłem wiele tych opon robiąc dojazdówki po asfalcie do RO czy UA. Ale jak możesz uniknąć jazdy po asfalcie to C02 i C18 szczególnie w błoto i mokry teren wypadają lepiej niż E09, TKC czy MT21. Po wielu nie udanych eksperymentach z oponami, które według innych były super a dla mnie okazały się chujną, przestałem eksperymentować i jeżdżę nadal na tych zestawach.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,322
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 17 godz 17 min 42 s
|
![]()
Bridgestone TW302. Ujdzie na asfalcie i i terenie coś tam porobi. Testowane w XR wiec o połowę lżejszym moto. W moim odczuciu Towarzysz 302 to takie coś pomierzy MT21 a TKC80. Rozochocony tym jak radzi sobie w piachu nawet golgote próbowałem zaliczyć. Oczywiście poległem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 294
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 19 godz 15 min 56 s
|
![]()
heidenau k60 mam, na asfalcie nie mam zastrzeżeń (ale nie umiem i nie jezdze 'ostro') a w blocie (soft, i głębsze kałuże. ale żadne tam topienie
![]() na anakee 2 mialem duzo wieksze klopoty w blocie i żwirze. po ''plażach'' nie jeździłem - bo jestem za kiepskim kierowca, i mam za duzy motocykl na moje mozliwosci ![]() no i heidenauy chyba mieszca sie w budzecie, kupowalem w tym roku, świeże - jakos 2mce od daty produkcji chyba |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: RLU
Posty: 961
Motocykl: RD04
Przebieg: niski;)
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 17 godz 2 min 55 s
|
![]()
Miałem swego czasu w Afryce na przodzie CST C755. Niesamowicie w piachu robiła. Na asfalcie była przewidywalna i nie schodziła w oczach. Jakież było moje zdziwienie, kiedy założyłem ją do DRZ na Ukrainę
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
malarz
![]() |
![]()
Raczej CRF.
__________________
Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Asia
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Złotoryja/ Wrocław
Posty: 2,287
Motocykl: XL750, CRF300RALLY
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 dni 17 godz 31 min 9 s
|
![]()
Motoz i c02 na tyle.
wytapatalkowano
__________________
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
![]()
Tak, do CRF i, jak napisałem, nie zależy mi na jakiejś super przyczepności na asfalcie czy wysokiemu indeksowi prędkości bo na co dzień i na dalsze wycieczki głównie po asfalcie (szykuje mi się ok. 6000 km w przyszłym sezonie po Europie) zostawiam te szosówki, które przyjdą razem z motocyklem, a kostki chciałbym zakładać gdy będę jechał celowo w teren np. na weekend - w przyszłym sezonie będę chciał pojechać na rajd bieszczadzki i wycieczkę po Kaszubach organizowaną przez Akademię Enduro. Moje jedyne warte wzmianki doświadczenie terenowe to dwudniowy kurs na hałdzie w Przezhlebiu odbyty na GS 800, więc jestem mocno początkujący w tym zakresie i nie chcę przepłacać za opony, których możliwości i tak nie wykorzystam, bo na początku będę unikał ciężkiego terenu jak sypki piasek czy mocno błotniste szlaki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Opony dla początkującego - asfalt, szuter, piach | plakiet | Hamulce, kola, opony | 539 | 01.12.2015 22:40 |