![]() |
![]()
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 110
Motocykl: RD07a
Przebieg: 100.000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 2 godz 20 min 40 s
|
![]()
Witam!
Orientuje sie ktos, czy wydech lasera z rd03 podejdzie do rd07a? nie wiecie w jakich cenach chodza uzywki? sluchalem kilku filmikow na youtubie i nie wiem czy dzwiek schodzi duzo nizej od oryginalow na zywo? dzieki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
stęchły
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Zbąszyń
Posty: 444
Motocykl: RD07a
Przebieg: 130000
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 44 min 49 s
|
![]()
o ile sie nie myle Pro-duro ma dwie wersje. Z DB killerem i bez. Ten z siateczką na wylocie jest chyba bardziej cichy(chyba) , Ceny zapewne mają podobne. Na allegro jakis czas sledziłem i nawet za 300zł były ale troche poprzegrzewane (polerka i git będzie)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
ProDuro jest w dwóch wersjach: Street i Racing. Siateczką bym się nie sugerował, ponieważ sam kupiłem kiedyś taki, w którym była wycięta. To co kupiłem to była wersja Racing, pełen przelot. Nie wiem jaka jest konstrukcja Street'a... Każde ProDuro ma wytłoczone numery katalogowe po których można poznać czy głośny czy cichy.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
To nie kwestia wymiarów. Sam tłumik jest ten sam do singla, V2 i R2. Problem w tzw "linking pipe", która jest dedykowana do poszczególnego modelu (średnicą wlotu jak i wygięciem). Kupiłem wersje do TA600 i wlot tej rury to jakieś 39mm, podczas gdy w AT750 wynosi on 43mm. Myślę, że ten od RD03 nie podpasuje do RD07 właśnie tą rurką...
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 49
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 dni 11 godz 1 min 47 s
|
![]()
Dokładnie jak mówi Wieczny, rura łącząca jest inna dla każdego modelu. Co do "siateczek" faktem jest że w racingowych wersjach tez występują. Rozpoznać można nie tylko po nr seryjnym(katalogowym) ale na rurze łączącej jest napis "only for racing use" lub coś podobnie (znajduje sie ten napis pod obejmą łączącą kolektor z układem wydechowym.
Wersja street i racing różni się "puszką" tłumika, szkice mozna znaleźć na stronie producenta, oba rozwiązania stosowane są do motocykli wszelakiej maści.
__________________
niedi hardzone |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,732
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 51 min 59 s
|
![]()
Hmm mam spory dylemat z Pro-Duro ponieważ do tej pory sądziłem że wersja street legal ma wyjmowanego db-killera. Niestety panowie z firmy moto-rex mnie uświadomili że tak nie jest.
Czy ktoś z Was ma wersję street legal ? Jak ona brzmi ? Czy podczas wyjazdów za granicę z tłumikiem bez homologacji mogę mieć jakieś problemy ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
No z Produro jest lipa, bo masz albo-albo. Nie ma tak jak w Leo Vince czy Arrow dBkillera. Kolega ma w XTZ jakąś cichą wersję, ale widać na niej jakieś spawy więc do końca nie wiem czy to jest dźwięk seryjnego... jest jak dla mnie za cichy.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,732
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 51 min 59 s
|
![]()
Kuźwa właśnie nie wiem co wybrać. Mam wrażenie że Arrow Dakar ma taki mało basowy dźwięk a raczej pierdzący. Leo Vince'a słyszałem tylko na Varadero i muszę powiedzieć że brzmi zajebiście ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
To samo myślę o Arrow('le? 'wie? 'ku?
![]() ![]()
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |