![]() |
![]()
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Posty: 250
Motocykl: nie mam AT już
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 8 godz 19 min 9 s
|
![]()
Witam, na wstępie chcę poinformować że korzystałem z dobrodziejstwa jakimi są stare forum i wyszukiwarka i nie znalazłem zadowalającej mnie odpowiedzi. Toteż zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z AT.
Przejdźmy do sedna sprawy. Po postoju, wczoraj po motobazarze odstawiłem afri do garażu i dzisiaj wieczorem chciałem ją zapalić i nic. Aku dobry bo rozrusznik kręci, ale motór nie zapala... jedynie słychać strzały w wydech (raz takie cichutkie a raz jak huknie to sie w gacie można zerżnąć!!!) Mało tego w sobote jak jeździłem... z uruchomieniem po tygodniowym postoju problemu nie było, cyrki zaczęły się dziać gdy po jeździe (jakieś 30km) postawiłem Afri i zacząłem gadać z kumplem... (trwało to jakieś 10 minut) no i problem kręci kręci kręci nie chce zapalić.... w końcu po kręceniu rozrusznikiem przez około pół minuty zaskoczyła... jade dalej zgasiłem znów 10 minut i nie chce zapalić.... i tak samo pół minuty kręcenia i pali ! Następnego dnia motobazar - afri stoi dwie godziny, zachciało mi się przeparkować sprzęt - pali bez problemu... ide na bazar i po 3 godzinach zachciało mi się zbierać do kebaba w centrum - pali bez problemu !!! Jadąc w korku do świateł na puławskiej motór mi zgasł (z mojej winy, myślałem że mam luz a miałem bieg, nie śmiać się proszę ![]() ![]() I teraz tak: nie wiem czy temat w dobrym dziale daję, jest to prośba o pomoc w rozwiązaniu tego problemu z zapalaniem a nie opis jak mi minął wikend ![]() ![]() ![]() a jeszcze jedno pytanko co by nie zakładać nowego tematu, otóż chcę skontrolować stan pompki paliwa i czy jest jakieś ryzyko uwalenia jej gdy zacznę to rozbierać ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez Maciej : 16.03.2009 o 22:30 Powód: uzupełnienie przecinków i inna drobna kosmetyka by czytało sie lepiej |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Moze sprawdzisz na poczatek klemy czy na pewno wszystkie polaczenia sa w porzo...
__________________
www.motopodroze.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 659
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 11 godz 11 min 45 s
|
![]()
Tak na szybko to wykręć po jednej łatwo dostępnej świecy i zobacz jak one wyglądają .
Po świeczkach powinno być widać czy problemem jest paliwo , gaźniki czy może same świece. Zwykłe świece można łatwo zajechać poprzez odpalanie na chwilę zimnego silnika.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Posty: 250
Motocykl: nie mam AT już
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 8 godz 19 min 9 s
|
![]()
Chomik, klemy były pierwsze co sprawdziłem
![]() R2D2 być może masz rację, dosyć często tak robiłem w zimę... jutro się będę bawił z tym dzięki za rady! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]()
Spawdź jak się czuje twoja pompa paliwa.Warto zaczynać od typowych usterek danego modelu to często skraca wydatnie czas diagnozy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
![]() |
![]() Cytat:
![]() Cytat:
![]() Pamiętaj że masz pod ręką Motormaniaka, a ja też nie gryzę.....chociaż jestem z lasu.... ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 24.06.2012 o 09:30 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]() Cytat:
Kiedy ostatnio WYMIENIALES świece? Robi sie to ustawowo co 18 tyś. (sciaga sie bak nie urywając kranika) i moze drastycznie pomóc. Przy okazji sprawdzisz połaczenia gazniki - airbox, linki ssania A wlasnie - opisz jak ssania używasz?
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Posty: 250
Motocykl: nie mam AT już
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 8 godz 19 min 9 s
|
![]() Cytat:
No akurat jak była zima to nie byłem na tyle wyedukowany by jej nie odpalać ![]() Świec nie wymieniałem, zapewne nie były też wymieniane od nowości (motór ma przebieg 11 300km) W sobote posprawdzam... Ssania (srania) używam w następujący sposób: rano kiedy wstaje i zrobię poranną toaletę idę do garażu, odkręcam kurek paliwa, WŁĄCZAM SRANIE i naciskam guzik startera... w zimę motór zapalał od dotknięcia, teraz nie chcę... i czekałem tak z minutę po czym sranie wyłączałem... przejechałem się i potem każde następne odpalanie motóra do końca dnia następowało bez użycia srania... ot cała historia mojej przygody ze sraniem ![]() Na razie nie mam za bardzo czasu sprawdzać, tylko pytam na co zwrócić powinienem uwagę, w sobotę jednak się za to wezmę Cytat:
O! a ja jestem z wawra ![]() rozumiem że tym postem deklarujesz swoją pomoc (osobistą ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 24.06.2012 o 09:30 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
ssania wystarczy na okolo 30 sekund potem od razu jechać zeby szybciej osiągnąc temperaturę pracy.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Posty: 250
Motocykl: nie mam AT już
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 8 godz 19 min 9 s
|
![]()
No i się do tego zastosuję...
![]() Kupiłem już 4 świece, a co będę Królowej żałował ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 11:56 |
problem z deflektorem | SARACEN | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 16 | 27.07.2012 20:35 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 11:43 |