![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 743
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 19 godz 6 min 3 s
|
![]()
Pytanie może głupie , ale wolę zadać głupie pytanie ......
podłączenie cewek zapłonowych: do każdej cewki w rd-07a przychodzą dwa kable - czy ma znaczenie jak je podłączę , czy jest to obojętne. z góry dziękuje za odp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
na moj futrzany rozum nie powinno to miec znaczenia, ale na cewce wejscia maja kolory i wsuwki tez sa kolorowe - nie da sie tego pomylic.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 743
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 19 godz 6 min 3 s
|
![]()
Kurcze ja tam kolorowych końcówek nie mam ........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
no to masz kolory kabli
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() |
![]() Cytat:
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 743
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 19 godz 6 min 3 s
|
![]()
ok inaczej: kolory kabli znam , gdzie ida i skad to tez wiem
Chodzi mi tylko , czy moge je dowolnie podlaczyc , czy konkretny kabelek idzie do konkretnego miejsca ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Dziwne pytania zadajesz
![]() Przewody masowe jako wspólne - dowolne podłączenie, ale przewody zasilające cewki z modułu sterują pracą tylnego lub przedniego cylindra. To jak możesz je dowolnie podłączyć ![]()
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 743
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 19 godz 6 min 3 s
|
![]()
ok na kazdej cewce sa dwie wsowki - czy je moge podlaczyc dowolnie ?
czy ja poprostu taki tepy jestem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
Nie. Popatrz na schemat? Tam gdzie jest przycisk to u ciebie powinien być podłączony przewód z modułu, a tam gdzie masa to masa. Cewka to nic innego jak transformator tylko trochę inaczej podłączony.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 743
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 19 godz 6 min 3 s
|
![]()
dzieki kazmir to juz jest jasne. teraz tylko podpowiedz jak znalezc gdzie ktory kabel podlaczyc?
|
![]() |
![]() |