![]() |
![]()
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 743
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 18 godz 57 min 20 s
|
![]()
Pytanie do specjalistów od zawiech: czy zmieniając zawieszenie w At na KTM 950 adventure muszę zmieniać sprężyny
![]() P.S. interesują mnie konkretne informacje , z góry dzięki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Nie
Zmieniasz tylko sztycę pod łożyska główki ramy w AT. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,751
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 57 min 58 s
|
![]()
Te motorki waża podobnie, więc jeśli nie przekraczasz jakiejś statystycznej średniej wagowej, to nie ma potrzeby ingerencji w sprężyny. Ja też mam zawiechę od 950 i jest oki. Natomiast , pasuje deko podnieść tył bo wp 48 afri stoi trochę wyżej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Gdynia
Posty: 583
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s
|
![]()
Do tyłu możesz założyć sprężynę hyper pro to sie dupa podniesie a i ładnie pracuje
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Na tył możesz dać nowy amor np YSS,(szczegóły na
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
A gdyby chcąc tylko poprawić zawias przedni bez zwiększenia skoku to jakiś SM by pasowało... czy co? Zawiasów jest mnogość, ale jakoś nie pasuje mi jedna tarcza musza być dwie, a no i rzeźba z jarzmem zaciskowym nie przechodzi moich wymagań bezpieczeństwa
Co do tyłu to tak jak rambo tylko nowe- jak sie zdecyduje na mikołaja to pójdzie ![]() Dobrze rozumuje ?
__________________
dakar noir |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 743
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 18 godz 57 min 20 s
|
![]()
Chlopaki z tylu tez wymienilem amorka na wilersa 641
Dostalem tylko info od goscia , ze te zawieszenie ma za miekkie sprezyny pod AT Awiec jestem ciekaw a ktos mi moze ppwiedziec jaka jest orginalna twrdosc sprezyn w 950? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 30 s
|
![]()
Nie jest za miękkie tam ja waże ok.110kg i afra prowadziła się wyśmienicie zarówno w terenie jak i na czarnym.
Twardość 4,8n/mm kudłacz ja teraz testuje w mojej awanturze zestaw z pojedynczą ori tarczą, ori zaciskiem i pompą hamulcową od 690 enduro. Dokładnie takie same hamulce ma superenduro i powiem Ci że to naprawde robi robote nawet ze 160+, a przód jest sporo lżejszy. Może poczólbym różnice załadowanym moto z prędkościami autobanowymi, a tak jest zajebiście.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 743
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 18 godz 57 min 20 s
|
![]()
Chlopaki to napisze skad moje pytanie : jest tu jeden taki co to przerabia afryki i ma ich 5 pod dachem i nie zlicze ile pomagal przerobic. Informacja otrzymana od niego , ze sprezyny nalezy wymienic bo od KTM sa za slabe do AT dal mi namiary do kolesia specjalisty i ten zapytal mnie o wage moja i mota , po czym dostalem wiadomosc ze twardosc sprezyny jaka powinienem miec to 62kg/mm ( chyba tak , napewo 62 ). I tu porownalem wage motorkow i wyszlo mi tylko roznica 8 kg , a ze mam leosia to i pewnie mniej. Zapytalem goscia czemu i nie chial odpowiedziec , tylko tyle , ze taka powinna byc.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 30 s
|
![]()
Olej to.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zawiecha TYŁ od LC4 | dabal | Wszystko dla Afryki | 20 | 10.11.2011 22:07 |
zawiecha na tył z pełną regulacją !!! | zibiano | Rama, zawieszenia, napęd | 9 | 21.01.2010 21:54 |