![]() |
![]()
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Witam! Podpowiedzcie dlaczego po założeniu nowego napędu, naciąg jest w połowie skali. Dodam ze łańcuch to D.I.D ZVMX a zębatki Sunstar 16 i 45. e nie
To normalka? Dla mnie trochę nie logiczne. Dzięki z góry za podpowiedźi! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Centralny Jarek
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,211
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 10 min 36 s
|
![]()
Wsio normalno.
Tak to już jest. O ile pamięć mnie nie myli od 16 czy tam 18 dołka się zaczyna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
droga jest celem
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
|
![]()
Żebyś miał miejsce na zębatkę 46 z tyłu, bo to jest druga opcja, również standardowa.
__________________
RideNow! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Ok. No to spokoja głowa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
na 16/47 zaczynasz od 5 ząbka :-)
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomaj
![]() |
![]()
!!! wszystko OK.
Gdyby prawidłowy naciąg zaczynał się od ,,0'', mielibyśmy bardzo mało miejsca, wręcz pewna rzecz byłyby nie do zrobienia. Chodzi przede wszystkim o ściągnięcie koła przy przysłowiowej gumie (nie ściągnąłbyś łańcucha z zębatki)...no chyba żebyś go przeciął... ![]() ...pozdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Michał
![]() |
![]()
A wyciągnięcie ośki nie pomagałoby trochę..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,767
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Dodatkowo wyciąganie się łańcucha (i korekta tego regualtorami) wcale nie jest takie zdrowe. Zbytnie wydłużenie łańcucha oznacza to że zmieniły się długości poszczególnych ogniw... ogniwa nie pasują wtedy do zębatek. W praktyce moje DIDy się wyciągały o 5-6 ząbków w swoim żywocie a RK chyba 10. Po tym rozciągnięciu już albo odpadały im rolki, albo były wyciągnięte nierówno...
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Administrator
![]() |
![]()
Po 40000km na DID podciągnąłem go od nowości ostatnio o 4 dołek.
Po zmianie zdawczej zrobi kolejne z 15tyskm a może więcej ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk Olszynka
Posty: 483
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 4 dni 2 godz 1 min 43 s
|
![]() Cytat:
Mój złoty did po podobnym przebiegu, również podciągany był o 4, lub 5 pozycji na regulatorze. Jednak rolki już trochę się "wyluzowały"… Od nowości na "skocie" oczywiście i zębatka zdawcza co sezon nowa. Dodam, że nie stronię od piachów i błota. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zestaw napędowy | Zając | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 09.01.2009 22:35 |