![]() |
![]()
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Lubin
Posty: 3
Motocykl: RD04
Przebieg: 105000
![]() Online: 1 godz 42 min 21 s
|
![]()
Witam serdecznie
Proszę o opinię moja rd04 wkreca się tylko do 5 tyś na każdym biegu ale na luzie kręci do końca wymieniłem wszystkie filtry i dalej to samo prędkość max to 120 proszę o pomoc |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,016
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 16 godz 18 min 29 s
|
![]()
Sprawdź świece, jak białe to prawdopodobnie membrany w gaźnikach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Lubin
Posty: 3
Motocykl: RD04
Przebieg: 105000
![]() Online: 1 godz 42 min 21 s
|
![]()
Sprawdzę jutro świece a te membrany to duży koszt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Bardziej niz koszt powinna martwic Cie ich dostepnosc
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
podroby to 185 pln sztuka - sa w wielu sklepach
uzywany oryginal przy odrobinie szczescia 150 - 250 pln sztuka - lata do 2005 chyba max i tez jest sporo na rynku jeszcze ja zawsze mam dylemat co polecic klientowi. na podroby daja mi gwarancje dwa lata ludzie od ktorych do tej pory bralem. najmlodsze oryginaly maja 12-15 lat. o i badz tu madry... pozostaja jeszcze oryginaly u dilera. cos okolo 700pln sztuka ![]()
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 23.06.2017 o 04:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: okolice Bielska-Białej
Posty: 1,299
Motocykl: CRF1000, BMW G650 X, GG txt280
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 4 godz 13 min 5 s
|
![]()
Miałem podobnie, była to membrana, wkleiłem podróbę i jest chyba Ok, nie bardzo miałem czas sprawdzić tylko 5km i było dobrze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 267
Motocykl: Inne moto
Przebieg: 77777
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 9 godz 33 s
|
![]()
Właśnie zmagam się z podobnym problemem.
NTV 650. Po sezonie wyjąłem membrany, gaźniki czekały na myjkę, czekały, czekały i się nie doczekały. Tylko przepłukałem gaźnik, powycierałem i złożyłem. Membrany były ok. Śruby pilota wkręciłem max i wykręciłem wg książki, 2,5 obrotu. (wcześniej były wykręcone na ok 5 obrotów). Efekt jak u zaczynającego temat, 120 km/h i 5 tysięcy obrotów przy pełnym odkręceniu manetki. Zdjąłem filtr powietrza, zajrzałem do membran, czy je w ciągu tygodnia szlag nie trafił. Oglądałem uważnie - nie widzę żadnych dziur, pęknięć, nic. Przy okazji odkręciłem śruby pilota o dodatkowy 1 obrót, bo plucie w wydech sugerowało zbyt ubogą mieszankę. Teraz idzie 140 i kręci się do 6000 obr. Wcześniej rozpędzała się lekko do 180, więcej nie próbowałem. Podejrzewam, że odkręcenie śrub regulacji o kolejne dwa obroty "rozwiąże" problem, ale wydaje mi się, że coś tu jednak jest mocno nie tak - będzie podejrzanie duża różnica w stosunku do ustawień z serwisówki. Przed kombinacjami z mieszanką było podejrzanie duże spalanie przy normalnej jeździe - 5,5 litra. Jak sprawdzić, czy te membrany w ogóle się podnoszą? Synchro nie było robione. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Niskie obroty na ssaniu | jez | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 12.10.2015 20:07 |
wysokość, a obroty | Wójcik | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 19.03.2014 20:44 |
Nie wchodzi w obroty | Szycha8 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 21.10.2012 20:58 |
Obroty a ładowanie | Michal | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 04.11.2010 00:35 |
Silnik się nie wkręca... | kamis | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 15 | 17.07.2009 21:28 |