![]() |
![]()
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
ciekawe urządzenie, żeby ciągle z linijką nie ganiać i zastanawiać się czy tak ma być, czy już za luźny.
Zamówiłem i chętnie podzielę się wrażeniami https://youtu.be/uSvddVY0S0s https://www.youtube.com/watch?v=uSvddVY0S0s Ostatnio edytowane przez Novy : 03.04.2022 o 10:46 Powód: Tuba w oknie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Dalej pozostają takie kwestie jak wyszukanie najmniejszego luzu bo wyciąga się nierównomiernie i sprawdzenie czy po obciążeniu nie ma struny.
__________________
Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95' |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
A powinno się mierzyć na zimnym , czy rozgrzanym?
Powinno się luz mierzyć od górnej krawędzi , a może dolnej, a może do środka , gdzie jest pin ? Powinno się mierzyć od wahacza do najniższego położenia łańcucha, czy może różnice między najwyższym a najniższym ? W zależności od sposobu różnice są znaczące |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
a na podnośniku/centralce czy na kosie?
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
To już może lepiej kupić coś z kardanem
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]() Zależy od producenta, KTM każe na centralce i to jest bardzo wygodne, Afryka jak pamietam chyba na kosie, bo centralka to akcesoryjna rzecz. Zamiast kardana lepiej kupić bezobsługowy łańcuch , który smaruje się raz na tysiaka albo jeszcze rzadziej |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Zarejestrowany: Mar 2022
Posty: 2
Motocykl: RD03
![]() Online: 12 min 54 s
|
![]()
To może być ciekawe. też chętnie poczytam o wrażeniach i czy w ogóle inwestować w taki przyrząd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Obsługa prosta jak budowa cepa, trzeba tylko napiąć łańcuch wg instrukcji obsługi, a potem wyregulować urządzenie do tego napięcia .
Założenie i zdjęcie do 5 sekund. W KTM jest mało miejsca , ale też się da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Jak skończy się fabryczny, to rozważę Reginę, chociaż gdzieś czytałem , ze bez smarowania ślizgi szybciej schodzą
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulacja osiowości łańcucha | mdxmd | Rama, zawieszenia, napęd | 20 | 08.11.2020 19:17 |
Regulacja łańcucha - ciekawostka | rakiet | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 26.03.2014 07:55 |
regulacja naciągu łańcucha | Mat7 | Rama, zawieszenia, napęd | 16 | 16.12.2013 20:56 |