![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Po ostatniej krótkiej trasie pojawiła się niewielka ilość oleju na osłonie silnika.\
Źródło zostało szybki zlokalizowane, teoretycznie prosty temat, nowe oringi 9,8 x2,4 i po temacie. Po wymianie okazało się że dalej się poci, spróbowałem jeszcze na nowych oringach ze sklepu rolniczego 10x2,5, też pocieka. Miał ktoś podobny problem? Nowe oringi, miejsce przeczyszczone i kicha. Mam zamówione jeszcze od jednego sprzedającego, to będzie trzecie podejście. Wiadomo ilość oleju liczona na krople i można jeździć ale to nie rozwiązanie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 710
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 8 godz 27 min 58 s
|
![]()
miałem problemem okazały się przewody olejowe były napięte i cos zawsze ukosowało po odkręceniu srub skrecilem najpierw oringi a potem dopero przewody
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Chłodnica oleju RD 04 | mareksz007 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 17.01.2016 14:58 |
Chłodnica oleju. | wieczny | Układ chlodzenia | 9 | 06.02.2009 22:14 |