![]() |
![]()
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Nov 2009
Posty: 6
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 6 dni 1 godz 48 min 35 s
|
![]()
Mam pytanie formalno teoretyczne.
Kostka dunlop d952 do tej pory była oponą do offu, bez certyfikatu na drogi publiczne. W kwietniu 2021 postarali się do tego modelu o homologacje ECE R75, wiec jest oficjalnie dopuszczona na ulice. https://news.goodyear.eu/dunlop-off-...e-versatility/ I pytanie, w razie czego jak to należy rozumieć. Tyczy się to tylko opon wyprodukowanych po kwietniu ze znaczkiem E, czy tyczy się to całej rodziny łącznie z tymi z czasów kiedy jeszcze była to tylko opona torowa? Optymalizując pytanie, moje stare opony model d952 są nadal złem na drodze w oczach formalistów, a ok są takie same ale nowe, czy te stare tez się już łapią? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,017
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 6 godz 32 min 57 s
|
![]()
Czy te nowe opony z homologacją nie mają czasami niższej kostki?
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Reflektor z homologacją | tyran | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 21.07.2018 04:49 |