![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,963
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 15 godz 41 min 12 s
|
![]()
Pozwoliłem sobie założyć nowy temat, ponieważ pomału zabieram się za doprowadzenie mojej szwajcarki do stanu, w jakim lubię żeby moje maszynki były.
Na razie rozebrałem ją do rosołu z owiewek które zawiozłem do spawania. Oto efekt; ![]() ![]() Plastikowy magik pouzupełniał mi braki. Teraz zostało tylko doszlifować i powiercić dziury. ![]() ![]() Jeszcze boczek. ![]() Na razie nie będę tego malował, liczę że trafią mi się gdzieś boczki i czasza w oryginalnym malowaniu... Przedni błotnik był nie do odratowania, ale niedzielna wizyta u kolegi Podosa załatwiła sprawę ![]() ![]() Brend niu, ale trochę zżółknięty... myślę że pasta tępo załatwi sprawę. Szwajcarka dostała nowe oponki przód TKC tył k60 ![]() ![]() ![]() Oprócz tego rozwaliłem na atomi i dokładnie wyczyściłem zaciski... Przód był tak zapyziały, że koło kręciło się z bardzo dużym oporem... Drogą kupna zanabyłem od naszego forumowego dostawcy Ramba pakiet startowy ![]() Olej, filtry wszelakie, świece i przednią zębatkę -profilaktycznie(wałeczek west w perfekcyjnym stanie ![]() Że oryginalna kiera na mojej afrzę za sprawą Mirmila do najprostszych nie należy ![]() ![]() Miałem identyczną w pierwszym bigu i jest naprawdę pancerna, ale żeby nie było tak wesoło; jest niższa od oryginału, ale podwyższenia 30mm załatwią sprawę. CDN...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |