![]() |
![]()
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Oct 2009
Posty: 7
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 godz 49 min 2 s
|
![]()
Witam wszystkich
Nazywam się Piotrek mam 30 latek i dosiadam Rd04 z 91 roku Na codzień jestem technikiem w Liqui Moly (firmie produkujacej oleje , środki serwisowe i inne) i z racji wykonywanej pracy chciałem polocić wam kilka moim zdaniem ciekawych patentów. 1. Czyszczenie ukłądu paliwowego-podczas regulacji zaworów (miałem zdjęte gażniki )zobaczyłem w kanałach ssąących i na zaworach sporą warstwę nagaru i jako że na codzień zajmuję się pokazami urządzenia do czyszczenia układów wtryskowych Jet Clean Tronic postanowiłem wyczyścić układ paliwowy w mojej AT. Czyszczenie ukłądu paliwowego w silniku gażnikowym ogranicza się w zasadzie do pracy silnika na specjalnym płynie czyszczącym. Ja miałem trochę łatwiej bo podpiołem sobie urządznie podające płyn do motocykla ale wy jak byściwe chcieli może poprostu zalać sobie płyn do pustego zbiornika lub podłąćzyć bańkę z płynem do wężyka idącego do pompy paliwa. Czyszczenie tą metodą przyczynia się do wymycia zaworów, denka tłoka i rowków pierścieni z nagaru W efekcie tej operacji africzka chodzi równiuteńsko nie kopci i wogóle bajka. 2. Zabezpiecznie wałka zdawczego przed przedwczesnym zużyciem -w ofercie firmy w której pracuje jest preparat(Keramik Paste) który złuży do zabezpieczania min. takich połączeń jak wałek zdawczy i zębatka. Jest to pasta ceramiczna którą na co dzień mechanicy używają do zabezpieczania świec żarówych i wtryskiwaczy w Common Railu (aby dało się ww. elementy póżniej zdemontować), pasta doskonale sprawdza się również na prowadnice klocków hamulcowych itp. Pozdrawianm P.S Post nie wynika z chęci zarobku (nic nie sprzedaje )a jedynie dziele się informacjami które posiadam Pozdrawiam Wszystkich Jeżeli ktoś ma jakieś pytania niech pisze Pozdrawiam ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,000
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 21 godz 21 min 47 s
|
![]()
Fuj ale reklama. Mogłeś przynajmniej ograniczyć się z nazwami firmy i środków...
__________________
Pozdro ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: W-wa/Stare Bielany
Posty: 864
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 19 godz 50 min 33 s
|
![]()
Hmmm, "patenty" to raczej robienie czegoś z niczego przy pomocy: sznurka, drutu, korka od butelki..... i ogólnie będących pod ręką narzędzi. Nadewszystko w "patencie" liczy się niekonewncjonalny pomysł, świeże spojrzenie etc. Kupienie gotowego szpeja w sklepie nie ma z tym nic wspólnego.
Naturalnie, że nie jest to reklama z Twojej strony.
__________________
"Im wyżej się wznosimy tym mniejsi wydajemy się być tym którzy zostają na dole" F. Nietzche |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,732
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 51 min 59 s
|
![]()
Hmm muszę Piotrze powiedzieć że leję olej Liqui Moly do Afryczki i jestem bardzo zadowolony. Po wlaniu Repsola Afryka nagle zaczęła brać olej :/
Wszelkie patenty typu dodatki do oleju z dwusiarczkiem molibdenu czy coś do czyszczenia układu wtryskowego stosowałem w Land Roverze i chyba to działało ..... Szkoda tylko że taki kiepsko z dystrybucją Waszych produktów. Trzeba zamawiać przez internet ...
__________________
Hubert |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
![]() |
![]()
skasuj zdublowany temat
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
ten "Keramik Paste" to ciekawy patent !! uzywacie czegos innego czy podobnego do walka zdawczego
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Myślę, że dobrze dostać kilka porad. Może dowiemy się jeszcze innych ciekawych rzeczy od PiotrRD04.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,767
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Spoko Piter, dzięki za porady. Chyba mało kto czyści zawory albo denka tłoków
![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Ja mam (w robocie). W sobotę napiszę co jest i jakie ceny Wam mogę zaoferować.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |