|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
20.07.2008, 14:41 | #1 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
|
Problem z zaworem?
Wczoraj ustawialem luz zaworowy w rd04. Zmartwił mnie fakt że na jednym zaworze trzonek mija się lekko ze śrubą którą się reguluje. Śruba nie naciska całą powierzchnią na trzonek. Może 2,3 płaszczyzny się styka. I tak jest tylko na 1 zaworku....
Martwi mnie to troche. Czy jest jakaś regulacja przesunięcia tych "koników"? Czy to poprostu skrzywiony zawór? Postaram sie zamieścić fotke. |
20.07.2008, 15:08 | #2 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 28 min 4 s
|
podejrzane - obadaj sprawę.
Kiedyś miałem taką sytuację w dr (dr to kopalnia dziwnych przypadków ) - jak mi sie prowadnica wykruszyła i zawór zaczął na boki pracować... Złap go kombinerkami małymi i zobacz czy sie nie kiwa...
__________________
Enduro i ADV |
21.07.2008, 12:29 | #3 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
|
mam zdjecia:
|
21.07.2008, 13:43 | #4 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Następnym razem przemyj benzyną okolice okienka inspekcyjnego, żeby piachu nie naleciało . U mnie chyba jest podobnie, ale na 100% nie pamiętam. Zauważ, że koniec klawiaturki ze śrubą regulacyjną porusza się po łuku, a zawór poruszać się powinien wyłącznie góra-dół. Myślę, że przy pełnym otwarciu zaworu powierzchnia styku jest o wiele większa. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi, bo to zbyt poważny temat.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
21.07.2008, 16:01 | #5 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
|
Tylko to przesunięcie nie jest w osi ruchu konika, tylko w poprzek...
|
21.07.2008, 16:19 | #6 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Akurde, teraz widzę. Na pierwszy rzut oka wyglądało niewinnie. Zatem to co napisałem traci sens w tym wypadku. Następną regulację zrobię ze ściąganiem dolotu, gaźników itd. Wtedy będzie więcej widać, zobaczę jak się to ma u mnie.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
22.07.2008, 10:12 | #7 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
|
Jeżeli okaze się ze wytarte albo pokruszone jest prowadzenie to głowica do wy..... wymiany?
|
14.11.2009, 01:20 | #8 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 16
Motocykl: RD03
Online: 0
|
|
26.11.2009, 18:53 | #9 |
Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 166
Motocykl: RD04
Przebieg: >40000
Online: 6 dni 8 godz 49 min 32 s
|
Jak do tej pory wydawało ci się wszystko ok to składaj to i lataj dalej w samochodach takie sytułacje to norma. Sprawdż czy zawory mają podobny luz w prowadnicach i jak nie lata na boki to szkodz kasy.
|
27.11.2009, 11:44 | #10 |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
ludzie, to post sprzed wielu miesięcy...
Vooytas napisz ze dawno to naprawileś albo co...
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 11:56 |
Problem z serduchem RD 07a | Belfegor | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 16.04.2012 12:37 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 11:43 |