|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
12.03.2012, 08:10 | #1 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Łódź
Posty: 99
Motocykl: TransAlp rocznik '89
Online: 4 dni 16 godz 57 min 30 s
|
KAWASAKI KLX 250E - Tabliczka
Hejka
W moim nabytku poszukuję tabliczki znamionowej. W typowych "widocznych" miejscach nie ma. Ma ktoś pomysł gdzie małe chińskie rączki mogły to schować w tym moto? PS. Forum Kawasaki ma kupę śmieci i bardzo mało przydatnych informacji... Nie to co u nas ;-)))
__________________
Kaś Czapter UĆ Motocykl wchodzi w krew, nawet jak stoi w garażu |
12.03.2012, 08:55 | #2 |
Zakonserwowany
|
Znane mi są braki tabliczki w tym moto z powodu :
- tabliczka znamionowa była naklejana na główce w takim dość nie fortunnym miejscu że po jakimś czasie została wycierana przez wiązkę elektryczną i linki , po czym przestawała być czytelna , mycie ciepłą wodą pod ciśnieniem tej okolicy pomagało w jej odklejeniu - druga opcja to że nigdy nie została tam naklejona przez osobę która kupiła nowe moto , szczególnie kiedy nie było jeżdżone po drogach . Znam jeszcze przypadki , gdzie importer homologujący motocykl nadawał nowy numer ramy , inny niż ten nabity przez producenta , jaja zaczynały sie jak złaziła tabliczka i ukazywał się oczom numer , zupełnie nie zgodny z tym widniejącym w papierach . Numer nabity w fabryce był przykrywany kawałkiem foli zabezpieczającej . Przerabiałem taki temat osobiście , bardzo ciężki do przejścia . Reasumując dla przykładu , kawasaki Italia homologowała to po swojemu i naklejane były tabliczki znamionowe ( plastikowa biała nakleja z numerem homologacji ) z nowym numerem ramy identyfikującym motocykl innym niż nabity na ramie , importowane moto z japan były bez homologacji , nie wiem jak ta procedura odbywała się w innych krajach ue i u nas . Może te informacje rozjaśnią trochę . Przepisy obowiązujące u nas , nie pozwalają na to żeby numer nabity na główce ramy był inny niż ten znajdujący się na tabliczce znamionowej i w dokumentach . Istnieje możliwość wysłania pisemnej prośby do producenta w tym przypadku kawasaki , z wyjaśnieniem powodu utraty tabliczki ( są im znane te przypadłości ) za odpowiednią opłatą nowa tabliczka zostanie przysłana , naklejasz i po problemie , trwa to trochę Natomiast jeśli importer zrobił homologacje po swojemu i numer w papierach jest inny od tego nabitego na motocyklu , to temat jest nie do przejścia . Powodzenia .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. Ostatnio edytowane przez Adagiio : 12.03.2012 o 09:04 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kawasaki KLR 650 | zbychu 750 | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 15.12.2013 20:41 |
Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 20:16 |