![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Mrzeżyno
Posty: 51
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 18kkm
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 29 min 48 s
|
![]()
Witam.
Co jest grane... Po podłączeniu przewodu regulatora napięcia z alternatorem motocykl traci moc, tak jak by chodził jeden gar. Po rozłączeniu tej wtyczki wszystko wraca do normy. Ładowanie na aku 13,9V. Dzieje się to po rozgrzaniu motocykla. Motocykl rd03 |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 23.07.2010 00:54 |
Regulator :) | paku | Układ elektryczny i zapłonowy | 73 | 15.01.2010 22:35 |