|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
20.05.2013, 08:43 | #1 |
Uszczelniacz przeciwkurzowy tłoczka
RD07 uszczelniacze przeciwkurzowe tłoczków hamulcowych przednich można zastąpić oringiem 28x2. Olejoodporny.
Cena 4zl. Sklep z częściami do np maszyn rolniczych.
__________________
podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd |
|
20.05.2013, 11:53 | #2 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Nie zgodzę, się, o-ring, jak sama nazwa mówi jest okrągły , a uszczelniacz przeciw kurzowy nie. O-ring nie spełni dobrze tego zadania które ma spełniać oryginał.
Pozdrawiam |
20.05.2013, 20:13 | #3 |
Ok Szparagu, z całym szacunkiem do Twojego doświadczenia. Ale czy sprawdzałeś, testowałeś i naprawiałeś zaciski po takiej modyfikacji? Ja to robię pierwszy raz, ale wiem, znam Trampka, który z tym jeździ ponad rok i jest ok.
__________________
podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd Ostatnio edytowane przez robertG7 : 20.05.2013 o 20:17 |
|
20.05.2013, 20:18 | #4 |
LOŻA SZYDERCÓW
Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: LEGNICA
Posty: 359
Motocykl: RD07a
Przebieg: 9999999
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 6 dni 12 godz 14 min 18 s
|
oring działa , tłoczki przed wsadzeniem wypolerowane na lusterko , po przejechaniu 8 tysi nic negatywnego nie odnotowano
__________________
Beton Stal Gruz i Rdza Станция тропосферной радиорелейной связи |
20.05.2013, 20:42 | #5 |
jakiś czas temu wałkowaliśmy temat zacisków doktoryzując sie przy tym niemiłosiernie.
może jednak warto otworzyć serca i spojrzeć przychylniejszym okiem na takie pomysły. na zdrowy chłopski rozum uszczelniacz jest przeciwkurzowy a nie ciśnieniowy i tłoczek WYSUWA się z niego więc chodzi tu mniej więcej o to aby woda czy inny syf statycznie się podeń nie dostały i to zadanie spełni z całą pewnością z zapasem. CZY taki oring pomoże tłoczkowi się cofać... być może mniej niż usczelka o kwadratowym przekroju. BYĆ MOŻE. jesli użytkownicy nie stwierdzają szybszego zjeżdżania klocków i grzania się tarcz... to może faktycznie nie ma o co kruszyć kopii. a tak jak pisałem już wcześniej ze dwa razy - jak trafisz na serwis, który przy wymianie zjechanych klocków dopierdzieli tłoczki z powrotem na ich miejsce z całym tym syfem, który na sobie mają to ŻADNE uszczelnienie nie podoła... czy to będzie oring czy heksabutapirazol swoją drogą - w wysprzęgliku KTM fabrycznym robi oring i jest talala. w poprawionym akcesoryjnym wysprzęgliku robią... trzy oringi i jest jeszcze lepiej więc IMO może nie jest to fabrycznie koszerne rozwiązanie ale skoro działa... matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Uszczelniacz wałka zdawczego? | Kishon | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 22 | 23.03.2014 22:11 |
Uszczelniacz łożyska główki ramy | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 23.10.2011 17:39 |
Uszczelniacz zacisków | rafalkefir | Wszystko dla Afryki | 3 | 13.10.2009 08:58 |
Uszczelniacz ślimaka to ten ? | Sławekk | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 6 | 02.02.2009 17:51 |