![]() |
![]()
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 11
Motocykl: RD03
![]() Online: 21 godz 48 min 0
|
![]()
Mam pytanie,
mianowicie w trampku zauważyłem taką przestrzeń tutaj zaraz między górną półką a tymi mostkami dla kierownicy. Nie mam u kogo porównać więc nie wiem czy ta przestrzeń jest czymś normalnym czy wynika z niedokręcenia. Próbowałem to kluczem dociągnąć ale łohoho co to to nie. Wygląda na dokręcone...hm.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,767
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Spoko... tam jest silentblock i tak to ma wyglądać
![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 11
Motocykl: RD03
![]() Online: 21 godz 48 min 0
|
![]()
Dzięki dobry człowieku.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Opole
Posty: 359
Motocykl: CRF1100
Przebieg: ???
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 12 godz 32 min 47 s
|
![]()
Dzięki za posta, p3nny. Podczepię się pod temat. W moim przypadku prawe mocowanie kiery ma taką szczelinę która jest nieco większa z przodu niż z tyłu. Zważywszy że mam zamontowane podwyższenie kierownicy - efekt się potęguje przez co kierownica jest jakby skręcona w prawo. Czy wystarczy gdzieś stuknąć-puknąć, czy pozostaje się z tym pogodzić i zapomnieć ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,767
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Popuść mocowanie pod półką, popuść mocowania kierownicy i kręcąc kierą ustaw pożądaną osiowość
![]() ![]() Rozwiązanie bardziej niż tymczasowe to dopasowani podkładek pomiędzy mocowaniem kierownicy a półką... tak żeby zlikwidować częściowo zlikwidować możliwość odkształcania się tulejki gum-met w półce.. Co prawda może to powodować większe przenoszenie wibracji ale ja to mam tak zrobione już z 4 rok i działa.
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Opole
Posty: 359
Motocykl: CRF1100
Przebieg: ???
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 12 godz 32 min 47 s
|
![]()
Dzięki za błysk-odpowiedź. Przyczyny dopatruję się więc w tym, że zdecydowanie częściej glebię na lewą stronę
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Uchwyt do podnoszenia AT | Kobra | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 07.06.2011 17:07 |
uchwyt do MIO | Andrzej_Gdynia | Wszystko dla Afrykańczyka | 5 | 26.05.2008 19:22 |