![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
yo kids!
czy ktos z kolezenstwa posiada schemat do wiadra sd02 w wersji kolorowej? takiej jak na zamieszczonym obrazku ponizej. ja mam tylko wersje czarno biala, ktora moim zdaniem zawiera bledy w miejscach ktore szczegolnie mnie interesuja. blad w wersji czarno-bialej zaznaczylem strzalka. wersja kolorowa z neta - ale znalazlem tylko taki fragmencik. pochodzi zapewne z serwisowki Haynesa.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
taki?
![]()
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
niestety nie. to jest do SD01 - taki mam. potrzebuje kolorowa wersje do SD02 na szprycy.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
No to niestety mam tylko B/W. Ale logika podpowiada, iż na schemacie jest błąd i tak jak jest to na rysunku, nie ma całkowicie sensu. Wg. mnie galwaniczne połączenie bezpiecznika B powinno być do przewodu + idącego z akumulatora, oznaczonego kodem R. Stałe zasilanie ma na celu podtrzymanie zegara i licznika, kasuje się przy rozłączeniu akumulatora.
Na schemacie do SD01 jest podobnie i ma to sens.
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS Ostatnio edytowane przez Kisiel : 07.05.2014 o 15:08 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
z pewnoscia tak to powinno byc. mam na warsztacie sd02 w ktorym gina prady i potrzebuje schematu ktory jest pewny - bo jak tu jest jeden blad to nie mam pewnosci, ze nie ma ich wiecej. chcialbym miec drugi do porownania kluczowych miejsc.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Niestety taki schemat jest w serwisówce, babole się zdarzają. Nie znam 100% zgodnej serwisówki z rzeczywistością.
Szukaj najpierw prozaicznych przyczyn - przekaźnik rozruchowy / bezpicznik główny, stacyjka z HISS, masa, wreszcie sam akumulator. Akumulatory ostatnio są coraz badziewniejsze. Starsze viadra miały też przygody z altkami...
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
ja obstawiam jakas bardzo prosta awarie bo przy zaniku napiecia kasuje ustawienia zegarka - wiec przyczyna musi tkwic gdzies przy akumulatorze - jeszcze przed stacyjka, hisem itd. motocykl ma zalozony fabryczny alarm i mozliwe, ze to on zawodzi. tak czy siak schemat do kolekcji by sie przydal.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Posty: 29
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 18 godz 7 min 45 s
|
![]()
Podaj adres email, to Ci prześlę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 848
Motocykl: TA
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 9 godz 15 min 14 s
|
![]() Cytat:
bo jest spadek napięcia w instalacji ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Schemat elektryczny Tripmastera | Fihu | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 15.02.2013 16:07 |
7w1 elektryczny kresz | Andrzej | Układ elektryczny i zapłonowy | 13 | 13.07.2012 10:05 |
Schemat elektryczny do RD04 | wolly | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 10.04.2012 11:15 |
Schemat elektryczny do RD03 - brak iskry | JarArt | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 27.09.2010 13:52 |