![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 14
Motocykl: RD04
![]() Online: 1 dzień 21 godz 40 min 34 s
|
![]()
Cześć,
Planuję zmienić tylną oponę w 04, bo obecna przecieka i jest trochę niewymiarowa (150/70 zamiast 130/90). I mam do Was pytanie i prośbę o opinie - czy lepiej trzymać się ściśle wymiaru, czy mogę spokojnie brać 140/80 lub 130/80 i które lepiej? Mógłbym wtedy kupić Anakee 3, bo 2 mam teraz i zostałaby na przodzie. W sumie na tej 150 dało się jeździć, ale nie mam porównania z właściwą i nie wiem jak to obiektywnie wychodzi na prowadzeniu. A dostałem 2 sprzeczne opinie - zmienić jak najszybciej i łatać ją teraz póki dobra. Dzięki! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 848
Motocykl: TA
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 9 godz 15 min 14 s
|
![]()
Bierz 140 będzie ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: WARSZAWA
Posty: 174
Motocykl: RD04
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 14 godz 43 min 39 s
|
![]()
Kup 130,łatwiej po winklach się jeździ , łatwiej gumę zamknąć.
Poza tym tańsza. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
na 150 jeździ się fatalnie, to są opony do felg 4 calowych !
140/80 ma najlepsza amortyzację ale 130/80 tyż OK ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 14
Motocykl: RD04
![]() Online: 1 dzień 21 godz 40 min 34 s
|
![]()
Dzięki wielkie, 140/80 w takim razie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
![]() |
![]()
Słuszna decyzja, jeździłem na 150 , naprawdę kiepsko się sprawuje na Afrykańskich felgach.
Jest tak zawinięta na bokach że i tak jej nie zamkniesz bo wcześniej stracisz przyczepność. Teraz mam 140 i działa prawidłowo. 130 niby też dobrze ale 140 lepsza.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
130/80 nie ma homologacji pod nacisk osi w AT 750
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
No poważnie mówię
![]() Wszystkie motorki które maja fabrycznie 130/80 są lżejsze i wolniejsze od AT. Część z nich ma nawet 3' felgę, szerszą niż w RD03 i RD04. 140/80 ma GS800, AT, XTZ 750. Stąd mój wniosek że chodzi o homologację. |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator RD04 wymiary | Poncki | Układ elektryczny i zapłonowy | 35 | 23.05.2017 19:55 |
Kokpit - wymiary | Evvil | Wszystko dla Afryki | 0 | 08.02.2014 11:24 |
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 29.07.2008 02:05 |