|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
11.05.2015, 10:47 | #1 |
Silnik w mojej Afryce cos nie teges.
Panowie, Panie,
CHyba mam problem. Moja Afre serwisuje regularnie, co ciekawe u ludzi forumowych. I Od jakiegos czasu cos jest chyba nie teges a nodawno calkiem przechodzila spory przeglad. Zapala na ssaniu zawsze na jednym garze, drugi dolacza po chwili. Jak juz jest nagrzana to zatrzymujac sie na swialach, obroty zatrzymuja sie czasai na poziomie 1000, a czasami na 1500 i po chwili opadaja. A co najgorsze - sa momenty kiedy silnik na 1/4 sekundy "zwiesz sie", dlawi, czuje i slysze ze na ten ulamek sekundy przygasa. Jesli jade - mija i jade dalej, jesli akurat zatrzymuje sie - potrafi zgasnac, lub przygasnac. Wkurwia mnie to, juz pare osob ogladalo moje cudo i niy wszystko jest OK, ale nie wydaje mi sie ze tak byc powinno. Czy powinno i mam do tego przywyknac? |
|
11.05.2015, 11:02 | #2 |
Michał
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,214
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 59 min 19 s
|
Nie powinno, coś jest nie w porządku. Jeśli serwisujesz u kogoś i on zna ten motocykl/robił go ostatnio to do niego się udaj i jest większa szansa że on coś znajdzie niż koledzy przez internet.
Wygląda na problem układu zasilania (paliwo + powietrze). Linki ssania i gazu, gaźniki, etc., ale mogą być też inne powody, może być ich kilka. Ostatnio edytowane przez Mhv : 11.05.2015 o 11:11 |
11.05.2015, 11:05 | #3 |
U mnie coś podobnego się działo po myciu motora. Na wolnych obrotach tracił na jednym garze pracę. Okazało się że kable wysokiego napięcia dostają przebicia. Ciekawe co u Ciebie będzie?
|
|
11.05.2015, 11:16 | #4 |
Michał
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,214
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 59 min 19 s
|
Można zrobić test 'węża' na pracującym silniku i zobaczyć czy zareaguje
|
11.05.2015, 11:20 | #5 |
Nie wiem co to test weza?
Problem mam jeszcze taki, ze nie zawsze narzedzia i wiedza jakie mam w garazu pozwalaja mi na zrobienie wszystkiego. Kto mi to w Warszawie? |
|
11.05.2015, 12:12 | #6 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 720
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 53 min 50 s
|
miałem tak samo jak pisał zet winą były przewody wn te same objawy
|
11.05.2015, 12:30 | #7 |
Hh, przewody to powinienem dac rade wymienic sam?
TO moze zaczne od tego i sprawdze czy nadal tak bedzie Macie jakies polecane? sprawdzone? Co kupic? |
|
11.05.2015, 12:38 | #8 |
Sprawdzić możesz bardzo łatwo. Zapalasz moto w ciemnym pomieszczeniu i patrzysz czy są jakieś fajerwerki w okolicy kabli. (zbiornik najlepiej zdjąć).
|
|
11.05.2015, 12:48 | #9 |
Michał
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,214
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 59 min 19 s
|
No karwa..
O warsztatach w Warszawie jest co najmniej jeden temat. O przewodach też jest temat (świeży), przewody składają się z kilku elementów. Szukaj..jest opisane. Test węża (terminologia 4x4) polega na polaniu wodą elementów układu zapłonowego na pracującym silniku w odpowiedni sposób i obserwację czy ma to wpływ na jego pracę. Edycja - jak pisze Zet, polewasz np. zraszaczem i oglądasz czy są 'pajączki elektryczne' |
13.05.2015, 08:38 | #10 |
U mnie skończyło się na wymianie fajek i świec przy okazji.
Może ktoś ma zdjęcia jak wymieniał kable wysokiego napięcia. Jak rozwiązujecie problem w okolicy cewki? |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
RD04 cóś nie teges. | tyran | Uklad paliwowy i wydechowy | 73 | 11.03.2015 18:15 |