|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
09.06.2015, 10:12 | #1 |
Zarejestrowany: Apr 2015
Posty: 6
Motocykl: DL 650
Online: 5 godz 25 min 49 s
|
Wymiana uszczelniaczy dl 650
Witam wszystkich. Mój dl 650 k5 bierze olej. Podejrzenie padło na uszczelniacze trzonków zaworów. Ma ktoś doświadczenie z taką awarią? Jak dużo brało wasze moto oleju z walniętymi uszczelniaczami?
Druga sprawa. Próbował ktoś je wymienić bez demontażu głowicy? |
09.06.2015, 10:32 | #2 |
Z ciekawości- jaki przebieg moto
|
|
09.06.2015, 15:59 | #3 |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,064
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 14 godz 8 min 50 s
|
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
09.06.2015, 19:22 | #4 |
Zarejestrowany: Apr 2015
Posty: 6
Motocykl: DL 650
Online: 5 godz 25 min 49 s
|
Nie. Mój ma 64 tys. Km. Przebieg jest zgodny z książką serwisową. Moto jeździło na castrolu 10w40, a poprzedni właściciel zmienił jeszcze olej na motul tej samej klasy. Łyknął mi c-ka 500 ml na 1000 km. Nawet nie był pałowany. Jeżdżę tak do 6000 tys. Obrotów. Nie dymi nie kopci a olej łyka. Mam nadzieję że że to tylko uszczelniacze.
|
09.06.2015, 20:15 | #5 |
Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,328
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 14 godz 40 min 18 s
|
Raczej Tłok-tuleja-pierscienie.
|
10.06.2015, 11:30 | #6 |
Zarejestrowany: Mar 2013
Posty: 35
Motocykl: RD03
Online: 17 godz 7 min 48 s
|
Przy 64 000 km praktycznie nie ma prawa, chyba że wylosowałeś jeden motocykl na milion z taką przypadłością.
|
10.06.2015, 11:39 | #7 |
Co ty opowiadasz... wystarczy że raz był przegrzany i może se łykać. Ja bym na razie zmienił olej i obserwował. 0,5l to nie tragedia dolataj do końca sezonu i wtedy będziesz myślał.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 10.06.2015 o 11:41 |
|
10.06.2015, 21:45 | #8 |
A na jaki olej byś zmienił, tak z ciekawości
|
|
10.06.2015, 21:55 | #9 |
Zarejestrowany: Apr 2015
Posty: 6
Motocykl: DL 650
Online: 5 godz 25 min 49 s
|
Motul 15w50. Tak sobie myślę, że jakby wymiana uszczelniaczy pomogła chociaż w 50% to problem byłby rozwiązany. Nie chce mi się wierzyć, żeby padły pierścienie, ale wszystko jast możliwe. Muszę wykręcić chyba świeczki i zobaczyć, czy na tłokach jest tłusty nagar. Przy padniètych uszczelniaczach olej powinien spływać na tłoki po trzonkach zaworów. Chyba, że ktoś zna inne nieinwazyjne metody diagnostyczne...
|
12.06.2015, 00:43 | #10 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 137
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 4 godz 35 min 48 s
|
Gdzieś to kiedyś wyczytałem. Trzeba mieć obserwatora jadącego za Tobą. Obserwacje czynimy na 3-4 biegu i wyższych obrotach.
Jak dasz zdrowo w palnik i jest dym palonego oleju to pierścienie. Jeśli zamkniesz rolgaz na wysokich obrotach i wtedy kopci to uszczelniacze zaworowe. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana przewodów WN | wieczny | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 17.06.2016 00:08 |
wymiary uszczelniaczy łożysk kół | graphia | Hamulce, kola, opony | 1 | 11.05.2013 18:59 |
Niejasności w/s uszczelniaczy tłoczków zacisków hamulcowych. | Artuditu | Hamulce, kola, opony | 51 | 29.12.2010 16:55 |