|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
16.04.2016, 11:52 | #1 |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,083
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 2 godz 37 min 50 s
|
T63 vs Karoo3
W czerwcu planuje pojechać sobie na wycieczkę do Murmańska z powrotem przez Norwegię, troszeczkę drogami na skróty i potrzebuje więc oponę na tył , dobrej na mokry, suchy asfalt i teren błotnisty (30% całej drogi ) i trwałej . Na przód wybrałem Tkc80 bo jest najlepsza według mnie (cena 210zł , trwałość i przyczepność na mokrym) Wszelkie haidenau K60 i mitasy odpadają (nie lubią deszczu ) !! Planuje więc założyć na tył Michelin T63 (328 zł) albo Karoo3 (380zł) co myślicie , która z tych opon będzie lepsza na taka wycieczkę ?
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
16.04.2016, 11:58 | #2 |
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,656
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 13 godz 54 min 39 s
|
Napisałem to samo na TCP
Zjeździłem 3 T63 więc mogę tylko o nich się wypowiedzieć... 1) Na suchych szutrach, kamienistych duktach (mówię o "kamyczkach" a nie skałach) - b.db. 2) na suchym i mokrym asfalcie - b.dobrze 3) przebieg - po 5 k km u mnie zawsze zostawało - około 5/6 mm bierznika przy jeździe on/off - 60/40 a więc jak dla mnie to koniec kostki (subiektywnie, przy takiej wysokości kostki przestają być "kostkami") 4) w błocie - zaklejają się dosyć szybko ale generalnie jest ok 5) sypkie suche - ciągną na 4+, 6) sypkie (piach) mokre - b.dobrze 7) mokra trawa - dst powyżej 100 km/h na asfalcie zaczynałem je słyszeć |
16.04.2016, 22:54 | #3 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Posty: 132
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 31 min 57 s
|
karoo 3 nie lubią mokrego asfaltu
|
16.04.2016, 23:02 | #4 |
W mojej opinii heidenaus scout w deszczu daja radę. Wracałem w pażdzierniku z podlaskiego ponad 2h w deszczu i nie moge złego słowa powiedzieć.
Faktycznie na innych oponach nie jeździłem, więc nie mam odniesienia... |
|
16.04.2016, 23:57 | #5 |
Herni,
Ty pytasz o takie rzeczy, mało Kto wie tyle o gumach co Ty.. Jedyny słuszny wybór to Michelin i NEW a nie od Mirmiła z 3mm bieżnika ale za 100kę! ;P Miałem T63 i daje radę, wrzuć se trzymaka co byś mógł w razie problemów spuścić powietrze i tyle. Przód TKC jest ok, lepi się i schodzi. Powtórzę się że NEW a nie od .... za stówkę!
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. |
|
18.04.2016, 10:49 | #6 | |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,083
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 2 godz 37 min 50 s
|
Cytat:
Co ty się znasz Pirania? Ostatnio nabyłem 3 opony ale za 80zl.....
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
|
24.04.2016, 20:28 | #7 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 50 min 41 s
|
Cytat:
http://advrider.pl/viewtopic.php?f=12&t=14437 HERNI Pokaz trase, jaka chcesz jechac? bo ten Twoj teren błotnisty (30% całej drogi ) to raczej nierealne. Zakladam,ze zrobisz max 3% po blocie. Pokaz trase, ktora chcesz przejechac. Na Trase Via Baltica, Kolski, Nordkap, to ja bym zalozyl przod TKC 80, tyl Metzeler Tourance. Zwlaszcza, jak planujesz Nordkap i Lafoty, gdzie bedzie sam asfalt, czesto mokry i krety.I moze byc zimno. Jak odpuszczasz Nordkap, a jedziesz na zachod od Ladogi, w Chibyny,Rybaczi, czy Finskie szutry, to TKC 80, T63, Heidenau K60 beda bardziej odpowiednie.
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl Ostatnio edytowane przez Mirmil : 24.04.2016 o 20:36 |
17.04.2016, 16:52 | #8 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Właśnie wykańczam Karo 3 i srednio jestem zadowolony. Na pewno wiecej jej nie kupie. Czemu na taką podróż nie myślisz o K60 SCOT?
Pozdro |
17.04.2016, 22:39 | #9 |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,083
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 2 godz 37 min 50 s
|
Dlatego , ze K60 dla mnie to jest to samo co mitas E07 . Na zestawie Tkc & K60 byłem w Gruzji i jak dla mnie to K60 jest dosyć śliską oponką tak samo jak e07. Przetestowałem na gruzińskich winklach. Chciałem spróbować teraz czegoś innego ......
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
17.04.2016, 17:06 | #10 |
Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
No właśnie? Tam asfalt jak tarka do sera. TKC łatwo zalepi błoto. Ale poza tym najlepsza uniwersalna na przód. Tył tam ma być wytrzymały po pierwsze. A jak błoto będzie to można zawrócić. Zależy co wolisz :wyprawa czy przeprawa. Możesz wziąć przecie C02 w zapas i mieniać co dwa dni hehe .
Ps. W Karelii spotkałem Finów na dużych adv i gadali że TKC na tyle znika na ich drogach w 3kkm a K60 Scout w jak dobrze pamiętam, 11kkm. No chyba mi nie kłamali.
__________________
klawo jak cholera Ostatnio edytowane przez KristoF : 17.04.2016 o 17:20 |