|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
19.07.2016, 18:06 | #1 |
Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Dubai
Posty: 71
Motocykl: RD07a
Przebieg: 104k
Online: 2 dni 12 godz 49 min 15 s
|
niemiec plakal jak sprzedawal
Witam
Stalem sie dzis szczesliwym posiadaczem AT 750 '00 Jazda testowa nie urzekla mnie nadmiarem mocy ,a ze motocykl ten pochodzi z rynku niemieckiego od razu nasunela mi sie mysl o blokadzie. Stad pytanie: Czy ktokolwiek z was posiada wiedze na temat blokady mocy stosowanej na rynek niemiecki ( tj ; dysze , kryzy , wydech , a moze CDI) ? Pozdrawiam Inzynier MacGyver |
19.07.2016, 18:13 | #2 |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Skalmierzyce
Posty: 246
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 godz 13 min 58 s
|
Witaj, sprawdź jaka moc masz w dowodzie niemiecki. Afryki były blokowane na króćcach dolotowych i miały inne dysze.
|
19.07.2016, 18:20 | #3 |
Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Dubai
Posty: 71
Motocykl: RD07a
Przebieg: 104k
Online: 2 dni 12 godz 49 min 15 s
|
Niestety nie mam niemieckiego briefu gdyz import tego motocykla to bardziej epicka opowiesc niz zwykly handel.
Czy masz jakies dane nt jakie dysze byc powinny ? |
19.07.2016, 18:22 | #4 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Nie ma prostszego sposobu.
Zdejmujesz zbiornik potem Gaźniki i patrzysz w króćce dolotowe. Jak są zwężki, wymieniasz na króćce bez zwężek i już Nie dławiona AT idzie 180kmh Dławiona 160kmh i koniec. Przyspieszenie w zasadzie podobne, ale vmax inny |
19.07.2016, 21:48 | #5 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,027
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 22 godz 45 s
|
Podobno wersje zdławione na Szwajcarię miały też inne wałki rozrządu?
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
19.07.2016, 22:12 | #6 |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 87
Motocykl: Lc4e, Rd04N
Przebieg: 300 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 2 s
|
Można spojrzeć w numer na tabliczce znamionowej.
Jest tam zakodowany kraj docelowy po produkcji, moc, itp. W Haynesie jest taka tabelka z wyjaśnieniami co oznaczają kolejne cyferki. |
19.07.2016, 22:16 | #7 |
Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: sulechow-londyn
Posty: 277
Motocykl: RD04
Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 15 min 48 s
|
|
19.07.2016, 22:20 | #8 |
malarz
Zarejestrowany: Sep 2012
Miasto: Zabrze
Posty: 1,415
Motocykl: RD07b HRC
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 12 godz 18 min 56 s
|
W afripedii również jest wyjaśnienie
http://faq.africatwin.com.pl/index.p...er_numeru_ramy Ale może już ktoś odblokował, więc i tak trzeba sprawdzić króćce. A teraz gupie pytanie, nie da się wyciągnąć króćców, bez demontażu gaźników?
__________________
Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!... |
19.07.2016, 23:06 | #9 |
Nie da się
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! |
|
20.07.2016, 08:45 | #10 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Niemcy mogły zablokować tylko na 34 PS jeśli oryginalny niemiecki . Wtedy jest muł
Jak koledzy wcześniej wspomnieli - króćce i dysze Austria i CH 48 PS jak był reimport . Jeździ jednak wtedy prawie jak oryginał i nawet byś nie poznał. Dół silnika nawet lepszy ,góra gorsza
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 20.07.2016 o 08:48 |