Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.03.2017, 20:32   #1
Pils


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 521
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
Pils jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 godz 29 s
Domyślnie Którą pompe kupić

Którą pompę kupić jak oryginał padł?


Postów na temat pompy z tysiąc albo lepiej. Informacji gotowej nie ma.
Pils jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2017, 20:45   #2
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,908
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 3 godz 38 min 50 s
Domyślnie

Padl stycznik czy cewka glowna?
__________________
buziaki
szynszyll jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2017, 21:13   #3
Pils


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 521
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
Pils jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 godz 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
Padl stycznik czy cewka glowna?
takim specem to nie jestem zadowolony byłem jak rozkminiłem na drodze że to pompa. A było to tak...
Brakło paliwa na on, w trakcie jazdy kranik przełożyłem na res i silnik złapał obroty po czym za chwile 1 km moze dwa, mocy zaczęło brakować tak jakby się skończyło paliwo i zgasł. Postukałem w pompę, rozpiąłem przewód za pompą sprawdziłem czy podaje paliwo - podawała. Poskładałem do kupy i zapaliłem moto. Podjechałem na stacje, zatankowałem do pełna i po 2 km znowu zdechła, po rozpięciu przewodów paliwa za pompą, pompa już nie podawała. spiąłem na krótko przewody paliwowe z pominięciem pompy, pompe odpiąłem od zasilania i na grawitacyjnym podawaniu paliwa dokulałem sie do domu. To jak myślisz jaka odpowiedź na Twoje pytanie?
Pils jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2017, 22:00   #4
wojtekm72
 
wojtekm72's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Lubaczów
Posty: 926
Motocykl: RD07A, XR 400
Galeria: Zdjęcia
wojtekm72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 9 godz 2 min 8 s
Domyślnie

A pamiętasz co miałem w Albanii z pompą.
Wymiana na Guciową, nie sprawdzoną pompę do dupy.
Przetarłem papierem ściernym styki i problem znikł.
Po powrocie zamówiłem styki w larssonie i spokój na następne 50 tyś.
Może u Ciebie też wystarczy wymienić styki.
__________________
Jeśli Cię nie szanują, niech się Ciebie boją.
wojtekm72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2017, 22:44   #5
Pils


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 521
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
Pils jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 godz 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wojtekm72 Zobacz post
A pamiętasz co miałem w Albanii z pompą.
Wymiana na Guciową, nie sprawdzoną pompę do dupy.
Przetarłem papierem ściernym styki i problem znikł.
Po powrocie zamówiłem styki w larssonie i spokój na następne 50 tyś.
Może u Ciebie też wystarczy wymienić styki.
Pamiętam, pamiętam. 😀 Pompa była już regenerowana 6 lat temu. Rok temu strzeliła focha i nie pompowala Chciałbym mieć na wyjazd pewna
Pils jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.03.2017, 01:09   #6
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Oryginał

http://www.sklep.tszoda.pl/612-pompa...oem-honda.html
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2017, 20:50   #7
next22


Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 849
Motocykl: TA
next22 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 15 godz 6 min 17 s
Domyślnie

Bo z pompą to nie ma złotego środka Każdy robi jak uważa .
Ja preferuję orginał styki się czasem wymieni i śmiga
A "facet" to lipa
next22 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2017, 22:11   #8
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Facet. W RD07a Mialem 40105, przez 50 kkm nic sie z nią nie działo, po prostu działała. Była moczona, przewracana etc.

Ostatnio edytowane przez bukowski : 29.03.2017 o 16:33
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2017, 15:28   #9
Stolek
11110111101
 
Stolek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 168
Motocykl: RD07
Stolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 3 godz 9 min 36 s
Domyślnie

@Zet Johny: dzieki za info, tez tak mysle ze sa takie same. To prawda w AT przy kręceniu rozrusznikem jest podawane napięcie. Natomiast z tego co zaobserwowałem u siebie w KTM950 to napięcie 12v jest podane w momencie włączenia kluczyka i guzika zapłonu przez ok 3sek oraz gdy chodzi silnik

@sizyrk: no dokładnie, dlatego ja zdecydowałem się na orginał choc w AT jakieś 30.000km miałem podciśnieniową i potem z 6000km Faceta. Podcisnieniowa byla z jakiejs 600ki i byla za slaba a z Facet byl za krotko zeby jakeis problemy stwarzac.

MOje pytanie jest spowodowane ceną: u Rambo "hondowska" kosztuje 400zł a w KTM 650zl - skoro są takie same, dziwi mnie różnica w cenie... w KTMie to różnie bywa, niektore czesci orginalne są tanie a niektóre dziwnie drogie... nie widać zależności.
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93

Ostatnio edytowane przez Stolek : 01.04.2017 o 11:52
Stolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2017, 16:51   #10
sizyrk
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
 
sizyrk's Avatar


Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 756
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport
Przebieg: 90 tys
sizyrk jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 15 godz 48 min 21 s
Domyślnie

@Zet Johny:[/B] dzieki za info, tez tak mysle ze sa takie same. To prawda w AT przy kręceniu rozrusznikem jest podawane napięcie. Natomiast z tego co zaobserwowałem u siebie w KTM950 to napięcie jest podane w momencie włączenia kluczyka i guzika zapłonu (słychac tykanie)

Na elektryce sie nie znam , ale mialem faceta podlaczonego do orginalnych kabli w AT , a nastepnie Szynszyl podlaczyl mi pompe pod kluczyk........pompa ta sama tylko podlaczona inaczej

Ostatnio edytowane przez sizyrk : 29.03.2017 o 16:53
sizyrk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kuchenka benzynowa. Którą wybrać wlodar Szpej turystyczny - Produkty i Porady 187 13.03.2018 12:20
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? norweg Hamulce, kola, opony 31 24.05.2013 20:00
ktora opone wybrac ??? MuSStaFFa Wszystko dla Afryki 39 19.11.2010 17:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.