|
23.03.2018, 15:15 | #1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290
Z racji tego by nie spamowac w africy bublowym watku zapraszam do dyskusji
To ze byly problemy z uszczelnieniem airboxa to wszyscy wiemy, a czego jeszcze nie wiemy Osobiscie na razie zaczynam przygode z 1190 Adventure R i dowiedzial bym sie na co zwracac uwage co powinno byc pod baczna obserwacja. Plany na poczatkowe modyfikacje to uszczelnieni airboxa, wyjebanie SAS razem z sondami w kosmos. Cos jeszcze jako start pake? 29511215_2013044382057629_2805214188090163200_n.jpg |
23.03.2018, 15:55 | #2 |
Jaki masz rocznik i ile km ?
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. |
|
23.03.2018, 17:35 | #3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
20180310_123224.jpg
20180310_123635.jpg2015 r i 13087km najechane Motocykl oczywiście serwisowany był w ktm ale już nie będzie 😁 Większość z tego przebiegu to wycieczka po Europie w 2016 . W zeszłym t Roku motocykl zrobił 1200km, gość woli na codzień H-D a kata kupił na wycieczkę prosto z salonu. |
23.03.2018, 17:57 | #4 |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
na szczęście w nowej wersji juz zmienili tem pojemnik na mocz na właściwy:
|
23.03.2018, 18:04 | #5 |
Autobanned.
|
Przesunąłem do KTM
Przesunąłem do KTM
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
23.03.2018, 18:41 | #6 |
Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Poznań
Posty: 111
Motocykl: KTM ADV 1190 R
Online: 3 dni 18 godz 36 min 39 s
|
w nowej? tj?
Będzie panie z maszyny zadowolony! Na co uważaj to śrubki! Ja zauważyłem w Gruzji brak śruby od ramy! Po analizie zdjęć okazało się, że nie było jej od przynajmniej 5k km. Nie wiem też czy to przypadłość tego modelu ale miałem właśnie problem ze szczelnością stacyjki. Coś się dostało i po myciu przekręcenie kluczyka było niemożliwe. Na szczęście zrobili na gwarancji.
__________________
“I Don’t Want to Live on this Planet Anymore” Professor Farnsworth |
23.03.2018, 18:52 | #7 |
A z 1290R faktycznie jest wiecej problemów ? Znajomemu z serwisu wymsknęlo się podczas rozmowy że 990R'ka to jakby ostatni sprzęt z min. elektroniki..
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. |
|
23.03.2018, 19:00 | #8 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Z elektroniką właśnie najwięcej problemów jest.
|
23.03.2018, 19:37 | #9 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Po wywalaniu sas i lambda ż elektroniki zostanie wtrysk abs i esp. Pierwsze kontaktydaja wrażenie solidności i zajebiste porecznosci. Rama sztywna , plastiki fajne i srobki konkretne. Pomimo rocznika 2015 rdzy nigdzie nie stwierdzono .
|
23.03.2018, 19:38 | #10 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 40 min 35 s
|
To dlaczego rama jest ruda?
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |