|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
18.05.2018, 09:45 | #1 |
Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 139
Motocykl: Honda CRF 1000 L DCT Africa Twin
Online: 5 dni 16 godz 56 min 52 s
|
Crash pady do NAT - czy są dostępne?
Dzień Dobry, chciałbym się podpytać jakie Crash pady są dedykowane do NAT?
Co polecacie? Czym się zainteresować? Pozdrawiam Bartek |
18.05.2018, 12:04 | #2 |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Święte chlewiki
Posty: 921
Motocykl: Żółty Kurczaczek
Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 46 min 11 s
|
a po co Ci to?
|
18.05.2018, 12:30 | #3 |
Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,306
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 23 godz 22 min 32 s
|
Craszpady w większości przypadków (pomijam wywrotkę na postoju) przyczyniają się do o wiele większych uszkodzeń motocykla a czasem i piszczela kierownika. Ale każdy wybiera to co woli. Ja bym wolał gmole.
|
18.05.2018, 13:11 | #4 |
Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Kraków
Posty: 131
Motocykl: AT CRF1000
Online: 1 tydzień 22 godz 33 min 41 s
|
Myślę, że kolega miał na myśli gmole jednak...
Wiem czego nie kupować - Touratech'a. Są do dupy. Zbyt blisko osadzone i kaleczą plastiki. Mam też zarysowanie i lekkie wgniecenie w deklu. |
18.05.2018, 13:13 | #5 |
HONDZIARZ
Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 368
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 20 godz 39 min 45 s
|
Jak gmole to polecę Henriego. Paciak asfaltowy z pełnym bagażem i pasażerem - lekko się porysował tylko .
|
18.05.2018, 14:07 | #6 |
Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 139
Motocykl: Honda CRF 1000 L DCT Africa Twin
Online: 5 dni 16 godz 56 min 52 s
|
Trochę mnie zaskoczyliście tym crash pady są takie problematyczne. Gmole już mam i tak się zastanawiałem czy nie zabezpieczyć dodatkowo mojego motocykla.
|
18.05.2018, 16:13 | #7 |
Widziałem ramę moto pękniętą (była ameliniowa) od niefortunnej przewotki.
Przyczyną był Crashpad. Nie polecam. Crashpady przykładają uderzenie punktowo (jak przecinak) i dają podobne efekty. Gmole poprzez konstrukcję i pare punktów mocowania rozpraszają energię wywrotki.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam |
|
18.05.2018, 17:54 | #8 |
Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,306
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 23 godz 22 min 32 s
|
CzarnyEZG doskonale to objaśnił . Dodatkowo wiele produktów aftermarketowych jest przykręcanych do byle której śruby byle by po boku i na prawdę czynią szkodę ramie a i czasem głowicy. Widziałem xj9 z ruszoną głowicą bo kraszpad przykręcony na pałę (nie pamiętam jakiej firmy ale nie samoróba).
|
18.05.2018, 18:12 | #9 |
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amortyzator tył - dostępne opcje - opinie | sluza | Wszystko dla Afryki | 84 | 06.09.2022 13:05 |
Wałki zdawcze dostepne !!! | tomas1 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 0 | 01.02.2017 14:01 |