|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
26.05.2009, 21:20 | #1 |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
Pomiary mocy Afryki nominalnej i Arrow
AT 1995, Arrow Paris Dakar replica + db killer (papierowy filtr, olej syntetyk)
3477569240_0ffd910b27_o.jpg AT 2003, tłumik oryginał (papierowy filtr, olej syntetyk) IMG_0017.JPG AT 1993. Tłumik African Queens, Dynojet, Dysze 150, filtr KN, nawiercany airbox, Nieszczelnosci w ukladzie kolektorowo wydechowym. Mniejsza moc niż obu wyzej opisanych maszyn. Ale wiekszy moment i to przy nizszych obrotach. Zajebiscie wysokie spalanie
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) Ostatnio edytowane przez podos : 27.05.2009 o 10:41 |
26.05.2009, 21:57 | #3 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk
Posty: 1,155
Motocykl: exc 250 2T :)
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 15 min 2 s
|
|
27.05.2009, 00:08 | #4 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
SIŁA, MASA i AGRESJA!
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." |
27.05.2009, 11:54 | #6 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Jak się Izi dobierze w końcu to Wieprzka, po uszczelnia to i tamto. Jest duża szansa że moc wzrośnie. Choć w 10 000 miejscach w sieci jest napisane że te K&N dynojet i przelotówki dają max +5% siły kosztem spalania +50%
|
27.05.2009, 12:01 | #7 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Co do samego K&N: obsługę każdy zna. Wsadzamy i zapominamy. Choć czyszczenie zajmuje dużo wiecej czasu niż wymiania na papierowy. Na wyjeździe do Turcji z Olka i Jurkiem dało się odczuć różnice w jeździe naszych trzech maszyn. Oni na K&N. Nasza AT papierowy filtr.
My po górke we dwójke wjeźdzaliśmy 80/90kmh na 5 biegu na spokojnie, a ich afryki musiły trzymać już 95/110kmh do dołu brakowało. Choć z drugiej strony silnik lepiej się wkreca powyżej 6000 rpm niż na papierze. |
27.05.2009, 11:58 | #8 |
Jaki świeży jaki świeży ??
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,732
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 11 godz 51 min 59 s
|
Myślę że test byłby prawidłowy tylko wtedy gdyby zmierzyć moc z Arrow'em i org wydechem na jednej Afryce ...
__________________
Hubert |
27.05.2009, 12:03 | #9 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
|
27.05.2009, 13:55 | #10 |
Jaki świeży jaki świeży ??
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,732
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 11 godz 51 min 59 s
|
Jakoś wątpię żeby moja Afryka miała taki fajny wynik
__________________
Hubert |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Spadek mocy (tak jak by się kończyło paliwo) | JarekAT | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 05.09.2017 23:34 |