|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
18.06.2009, 02:41 | #1 |
Inaczej Audiofionix
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olkusz
Posty: 170
Motocykl: RD04
Przebieg: yyy...?
Online: 1 tydzień 4 godz 51 min 16 s
|
Continental TKC-80 - opinie uzytkownikow.
Wzorem -> "podosa", lecę dalej ! Według mnie jest to jedyny sposób , na uregulowanie niejasności .
Piszemy opinię tylko i wyłącznie o w/w oponie !
__________________
Znam Kilkunoga |
18.06.2009, 07:30 | #2 |
Mam na przodzie TKC.
Fajna guma ale pod warunkiem, że jeździsz za dużych ciężkich offików. Asfalt i lekki teren super. Błotko - zaraz się zapycha - dosyć gęstka kostka. Przy ostrych hamowaniach przodem potrafi wyząbkowac kostki . Przejechałem na niej ok 4 tys i myśle, że na drugie tyle spokojnie wystarczy. Minus to cena oczywiscie - ale jest to chyba najbardziej uniwersalna guma offikowo-szosowa . |
|
18.06.2009, 09:52 | #3 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,694
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 19 godz 7 min 43 s
|
Mam przód TKC i tył Mitas, moim zdaniem to najlepsze połączenie. Przód daje mi wystarczające możliwości w terenie a na asfalcie trzyma się zajebiście także na mokrym.
|
18.06.2009, 10:47 | #5 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
Online: 12 godz 42 min 27 s
|
TKC z przodu i z tyłu, zajebiste właściwości na asfalcie. Guma klei jak dzika. Raz mi się udało zaliczyć drifta przy temperaturze - 2 na pasach przy lekkiej szadzi na drodze, no ale też dało się to ładnie opanować.
Czy się nadaje na lekkie offy ? moim zdaniem na ciężkie też, czy się klei w błocie? też sobie głowy nie dam uciąć oczywiście potrzebuje trochę więcej gazu niż guma dedykowana na błocko żeby się oczyścić, ale oczyszcza się całkiem nieźle, tylko nie bójcie się panowie odkręcić oczywiście na porządnej crossowej gumie będzie lepiej, ale do zastosowań do jakich większość z nas używa afryki w zupełności wystarcza. A i w zakręcie można kuframi poszorować. Uważam, że cena za tak wszechstronną gumę nie jest przewalona. Przewalone jest tempo w jakim schodzi. U mnie 6 tysięcy i pewnie za 1000 do wymiany. Nie jeżdzę spokojnie, ale też nie napierdzielam manetą do oporu. |
18.06.2009, 11:57 | #6 |
:O
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
Online: 6 dni 21 godz 22 s
|
Cytat:
drugie się nie łotfiera :O
__________________
:O |
18.06.2009, 13:02 | #7 | |
Cytat:
Mam respekt przed błotem na TKC ale nie wiem czy na innych gumach będzie dużo lepiej |
||
18.06.2009, 13:06 | #8 |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
TKC to takie Anekee wycięte w kostkę. Super guma, ale tył szybko schodzi. Ząbkuje sie na asfalcie ale na szutrach praktycznie wcale (vide Himalaje vs. Kirgizja) Lepiej sie na nich czuję na aslacie niż na T66 - ciagle mi dupa ucieka...
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
18.06.2009, 14:22 | #9 | |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Cytat:
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
|
18.06.2009, 14:34 | #10 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
|
Ty, podos, coś Ci się pozajączkowało.
T66 to był poprzednik Anakee. Jeśli chodzi o to co masz pewnie na mysli to T63
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kask Uvex Enduro - opinie użytkownikow | AnubisXRV | Kaski | 35 | 03.10.2012 13:27 |
Honda XL600R - opinie użytkowników | piotreklodz | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 12.05.2012 11:37 |
Metzeler Enduro 3 Sahara - Opinie użytkowników | czosnek | Hamulce, kola, opony | 35 | 15.06.2010 22:34 |