|
10.12.2019, 22:35 | #1 |
Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Nowy Targ
Posty: 12
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 19000
Online: 19 godz 44 min 43 s
|
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora
Jak w temacie, poszukuje informacji na temat twardszej sprężyny amortyzatora do Hondy crf250 Rally.
Czy są dostępne zamienniki w Polsce, ewentualnie z jakiego motocykla podejdzie lub kontakt do kogoś kto takową sprężynę potrafiłby dorobić |
10.12.2019, 22:46 | #2 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Ohlins . 100$
Czy to wiele zmieni to nie wiem. Może lepiej sprawdzić czy podpasi cały amor z crf250x lub 450 z regulacją. |
11.12.2019, 00:45 | #3 |
Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Nowy Targ
Posty: 12
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 19000
Online: 19 godz 44 min 43 s
|
Może być problem z zbiornikiem ciśnieniowym który nie występuje w crf250 rally (nie ma miejsca na tle), ( dzięki za szybkie zainteresowanie wątkiem (pirania miał racje gdzie się zgłosić))
|
11.12.2019, 08:46 | #4 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Ohlins robi amory ze zbiornikiem na przewodzie dedykowane do crf. Tylko kasa pewnie gruba.
|
11.12.2019, 12:43 | #5 | |
Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Nowy Targ
Posty: 12
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 19000
Online: 19 godz 44 min 43 s
|
Cytat:
Tak samo (RaceTech , YSS Suspension) tylko że wszystko jest w przedziale około 750EURO co na tę chwile nie jestem w stanie zainwestować (motocykl kupiony 3 dni temu i na razie jestem wyprany z kasy ) Chodziło mi o jakąś alternatywę może sprężyna z czegoś pasuje (ori jest skręcona na maksa a i tak jest za miękki a co dopiero jak go dopakuje sakwami ) Lukne na forum CRF250l może jakiś patent mają użytkownicy ( tylko z tego co wiem crf 250 rally ma trochę wyższy prześwit niż crf 250l) Greenman dokładnie o jaką grupe ci chodzi ? |
|
11.12.2019, 11:50 | #6 |
Najprościej wymiana sprężyny - grzebanie w zawieszeniu to zawsze są grube dutki.
Popatrz na necie na forum CRF250 - sporo napisane w temacie bo wszystkim jest z tyłu za miękko. Możesz awaryjnie pomyśleć o rozebraniu amora i podłożeniu dystansu z ertalonu na przykład, żeby zwiększyć napięcie wstępne. To na pewno będzie najtańsze rozwiązanie. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
11.12.2019, 12:19 | #7 |
Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 480
Motocykl: KTM 640, NAT
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 48 min 30 s
|
Dokładnie, zacznij od skręcenia sprężyny koledze to pomogło. Zajrzyj też do grupy na fb tam już coś kombinowali.
|
11.12.2019, 12:52 | #8 |
Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 480
Motocykl: KTM 640, NAT
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 48 min 30 s
|
Dokładnie o tą tutaj: https://www.facebook.com/groups/hond...lmrallypoland/
Tylko nie pytaj jaki olej albo jakie opony |
11.12.2019, 14:56 | #9 | |
Cytat:
Jakie opony mam kupić...?
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. |
||
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda CRF300L/Rally (2021) | mikelos | Dział ogólny | 2256 | 06.11.2024 10:12 |
Tylna sprężyna amora - przeróbka | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 45 | 02.06.2011 16:34 |