|
16.02.2020, 21:58 | #1 |
Zarejestrowany: Oct 2019
Posty: 18
Motocykl: RD03
Online: 5 godz 39 min 29 s
|
Jakość wykonania CRF1000
Drodzy forumowicze.
Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zakupu NAT. Długo zastanawiałem się czy to dobry ruch a czytanie tego forum tylko oddaliło mnie od tej decyzji. Pomimo wielu minusów o których tutaj czytam motocykl bardzo mi się podoba. To chyba w zasadzie jedyny motocykl Adv który może się podobać. Ale do rzeczy. Kilka dni temu podjechałem do salonu Honda aby na żywo przyjrzeć się Afryce. Mam mieszane uczucia co do jakości wykonania. Kilka elementów było zwyczajnie wątpliwej jakości. Zmartwiona obejma lusterka, odpryski farby na klamce, rdza na spawie końcówki rury wydechowej, âzadzioryâ na hadbarach. Na tych elementach były białe kropki. Wyglada to jakby kontrola jakości zaznaczyła wybrakowane elementy. Całość sprawia wrażenie niskiej jakości wykonania a nie flagowca Hondy. Zaznaczam, ze motocykl z 0 przebiegiem. Zastanawiam się jak będzie wyglądał po przejechaniu 50 tkm. Czy wy posiadacze NAT możecie wypowiedzieć się o jakości użytych materiałów. Wykonaniu? Mam wrażenie ze nie jest to to co 15-20 lat temu. Ostatnio edytowane przez Maraki : 18.02.2020 o 08:14 |
16.02.2020, 22:19 | #2 | |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
Cytat:
co do forum .... to jest to tzw. logika ujemna tzn. motocykl bardzo na plus ale tutaj nazywa się bublem kropki to kontrola dokręcenia elementów w hondzie od zawsze tak było Ostatnio edytowane przez mdxmd : 16.02.2020 o 22:28 |
|
16.02.2020, 22:47 | #3 |
Zarejestrowany: Oct 2019
Posty: 18
Motocykl: RD03
Online: 5 godz 39 min 29 s
|
Ps. A co z rdza na ramie. To chyba nie jest Hondowska jakość ?
|
16.02.2020, 23:37 | #4 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
to nie jest wielki problem, u mnie w kilku miejscach na ramie się pojawiła ale nie jest widoczna, zabezpieczam na bieżąco brunoxem. Jak w obecnych rocznikach ? pewnie lepiej bo bylo sporo hałasu o to... zresztą nowe CRF1100 cały zadupek mają z aluminium a jego szczególnie lubiła ruda.
ważne aby do mycia motocykla używać środków z woskiem lub innym środkiem zabezpieczającym powłoki i nie używać "wrednej chemii". Jeżeli chcesz mega dobre powłoki to zostaje jedynie BMW ale tam z innej strony będą Cię skubać ruda generalnie lubi AT i tak było również w starych modelach ale zobacz ile jeszcze tego jeździ po drogach a ceny dobrze utrzymanych używek RD07 w okolicy 15.000zł i jakoś po 25 latach całkiem ruda ich nie zjadła Ostatnio edytowane przez mdxmd : 16.02.2020 o 23:45 |
16.02.2020, 23:57 | #5 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Daj mi chwilkę to znajdę trochę fotek aby "okrasić" to naocznie. O takich rzeczach nigdy nie słyszałem w NAT. |
|
17.02.2020, 00:06 | #6 | |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
Cytat:
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 17.02.2020 o 00:12 |
|
17.02.2020, 00:06 | #7 | |
Cytat:
Z drugiej strony afra trzymana w garażu i nie jezdzona po soli to w końcu skąd miałby się brać ta rdza? |
||
16.02.2020, 22:30 | #8 |
Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,125
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
Prawda, kropki maja byc - i to akurat w Hondzie dobrze swiadczy.
O jakosc sie nie martw, model mial pewne drobne bolaczki, byly wpadki przy pierwszych rocznikach, ale to wciaz honda. Daje rade. Jesli Ci sie podoba i masz fundusz to nie rozkminiaj tylko bierz i ciesz sie jazda |
16.02.2020, 22:46 | #9 |
Zarejestrowany: Oct 2019
Posty: 18
Motocykl: RD03
Online: 5 godz 39 min 29 s
|
Rozumiem. Tylko ze te elementy były wyraźnie wyblaknięte. Zmartwione. Poszarzałe. Np ta obejmą od lusterka składa się z 2 części. Jedna miała normalny błyszczący lakier. Druga jakby stan 3 lata w palącym słońcu. -taka dygresja.
Żeby nie było - jeździłem NAT z DCT i po przejechaniu 2 km czułem się na tym motocyklu jakbym nim jeździł całe życie. Łatwość prowadzenia Trampka plus wszystko czego w Trampku brakowało -hamulce i moc. Piękna jest linia tego motocykla. On się zwyczajnie podoba a to bardzo rzadkie w klasie. |
16.02.2020, 23:08 | #10 |
Mam taką propozycję:
0. Przeczytaj wątek o Bublu Hondy od deski do deski pamiętając, że wszystko tam to wyrafinowana forma pochwały dla jakości Hondy. Użytkownicy Hond to inteligentni ludzie lubiący zabawę sarkazmem, żartem i ironią 😉. 1. Sprawdź inny egzemplarz u tego samego lub innego dealera. Jeśli będzie podobnie to tak ma być. 😉. Jeśli nie to nie wracaj do poprzedniego egzemplarza. 2. Odwiedź dealera marki, którą uznajesz z wzór jakości (ale ich moto Ci się nie podobają). Jeśli to Honda to kupuj NAT. Jeśli nie to przyjrzyj się na spokojnie wzorcowej jakości wykonania i zdecyduj co ważniejsze dla Ciebie. 3. Jeśli to wszystko nie doprowadzi Cię do decyzji to kup moto będące wzorem jakości, ale Tobie się nie podobające. Będziesz oczywiście żałował. Możesz też pójść na skróty i od razu kupić NAT. 😎 |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakość paliwa, oktany, stopień sprężania info | Emek | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 07.01.2016 11:38 |