|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
13.05.2020, 20:57 | #1 |
Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 57
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 3 dni 11 godz 46 min 10 s
|
Taka sytuacja
Ostatnio jak byłem polatać spotkała mnie taka sytuacja:
Zatankowany motor pod korek, wyjazd z garażu, kranik przekręcony na rezerwę (nie zauważyłem), polatane około 200km (kranik cały czas na rezerwie), podjeżdżam na stacje tankuje około 11 litrów (pod korek), odpalam moto jadę około kilometra, motor zdycha... patrze na kranik, jest na rezerwie, pompa pyka, przekręcam kranik na full, odpalam, moto jedzie dalej.... czy to normalne? zapowietrzył się? czy coś jednak jest nie tak... |
13.05.2020, 21:02 | #2 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 137
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 20 godz 45 min 15 s
|
Mnie to wygląda że odruchowo, jakimś cudem po zatankowaniu przekręciłeś kranik w pozycję OFF.
|
13.05.2020, 21:35 | #3 |
Kilometra na zakręconym paliwie by nie ujechał. To coś innego.
|
|
13.05.2020, 22:36 | #4 |
Ujechałby. Dokładnie 1 km, sprawdzałem:))
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
13.05.2020, 22:19 | #5 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Łódź
Posty: 1,884
Motocykl: TA,RD04
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 19 godz 22 min 54 s
|
Albo jakiś żartowniś .
ciał |
14.05.2020, 06:54 | #6 |
Ale przecież napisał, że miał kranik na rezerwie, a nie zakręcony.
__________________
https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu |
|
14.05.2020, 08:39 | #7 |
trampkarz emeryt
|
Ja miałem taką akcję lata temu w aucie. Dokładnie 1km od tankowania ujechałem. Później zawsze trzy razy się przyglądałem czy napewno pistolet na stacji biorę zielony, ten wlasciwy
Tu może być coś z pompą, albo kranikiem. Miałem takie cyrki ale u mnie pompa się zawieszała. Jak masz pełny bak połącz na krótko bez pompy i przynajmniej ja wyeliminujesz. Pozostanie tylko mkze coś z kranikiem? Powodzenia Zimny |
14.05.2020, 18:36 | #8 | |
Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,063
Motocykl: Fiddle
Online: 6 miesiące 2 tygodni 2 dni 21 godz 25 min 45 s
|
Cytat:
|
|
14.05.2020, 18:59 | #9 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Dabrowa G.
Posty: 690
Motocykl: RD07a DRZ 400E
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 6 min 16 s
|
Miałem podobną sytuację. Po zatankowaniu motocykl zaczął dziwnie się zachowywać tracić moc pomyślałem że zatankowałem jakiś syf. Czasem przekręcenie kranika pomagało czasem nie. Po drodze z Sandomierza motocykl gasł lub pracował na jeden cylinder. Kilka razy po drodze sprawdzałem drożność i paliwo leciało pompa pracowała a ja ledwo jechałem na dodatek jeszcze ciupał deszcz, jakoś w końcu do domu dotarłem. Też myślałem że wina jest po stronie kranika i dopiero podczas spuszczania paliwa ukazała się przyczyna. Coś się w filtrze przytykało a w chwili jak spuszczałem paliwo z baku to leciało na ful a po jakiejś chwili mniej raz leciała całym przekrojem a po pewnym czasie strumień był grubości igły więc i tak może być. Dla pewności zmień filterek paliwa.
|
14.05.2020, 19:49 | #10 |
Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 57
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 3 dni 11 godz 46 min 10 s
|
Też mi się wydaje że to może być paproch. Nieeee diesla nie zatankowałem, zrobiłem potem kolejne 200km bez żadnego zająknięcia...
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sytuacja na froncie | Sanol | Przygotowania do wyjazdów | 39 | 23.06.2019 08:01 |
Taka ciekawostka | sizyrk | CRF 1000 L | 7 | 22.10.2017 16:19 |