![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
witajcie
pytanie do uzytkownikow Afryk rd04/rd07a . czy zauwazyliscie wyrazna poprawe lub pogorszenie wlasciwosci jezdnych po podniesieniu Afryki ( chodzi glownie jak sie zachowuje na asfalcie ) czy uzywaliscie systemow podnoszacych oryginalne zawieszenie czy jednak przed od WP i tyl akcesoryjny jakis ? zastanawiam sie nad zrobieniem sobie wyzej . duzy jestem chlopak i lubie wyzej pozdro 750 (brak Polskich znakow to braku aktualizacji na win8 ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,500
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
![]()
Jak pewnie pamiętasz mam podwyższoną czwórkę (przód WP48, ok.260mm, tył przedłużony seryjny amor o ok.2cm). Nie mogę narzekać - nie zauważyłem pogorszenia, ale robiłem to na tyle dawno, że nie pamiętam dokładnie wrażeń przed, poza tym, że seryjne lagi były szmaciane strasznie...i po przeszczepie uzyskałem inne moto, z regulacjami zawiasu
![]() IMG_20170604_140204981.jpg NAT też mam podwyższoną i tu jest odczuwalna poprawa, też na czarnym. Ogólnie przy wzroście powyżej 185-190cm lepszy, wyższy zawias to b.fajna sprawa! Minusem jest zabawa z łańcuchem (ślizg na wahaczu, ustawienie luzu itp). Ale ogólnie warto. Sporo było o tym już pisane... ![]()
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: LPU
Posty: 1,196
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 18 godz 15 min 20 s
|
![]() |
![]() |
![]() |