|
30.12.2020, 21:32 | #1 |
Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 307
Motocykl: Tuareg
Przebieg: rośnie
Online: 2 miesiące 18 godz 13 min 28 s
|
GUMY ZABIERAKA ZĘBATKI - serki (dot. CRF i XRV)
Wymienialiście już "serki" w swoich Afrykach, przy jakim przebiegu wyrobił się na nich luz?
Kupowaliście ori u Hondy, czy np. firmy TourMax, które są na allegro? Ja mam 40tyś i już chyba pora na nie... |
31.12.2020, 08:30 | #2 |
Moderator
|
Gdzieś na forum wyczytałem, że te gumy w crf 1000 i xrv 750 są takie same. Czy ktoś mógłby to potwierdzić? Nie mam w tej chwili dostępu do kompa, żeby samemu poszukać.
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz |
02.01.2021, 21:47 | #3 |
Tomaj
|
|
05.01.2021, 12:54 | #4 | |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,821
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 5 dni 16 godz 51 min 39 s
|
Cytat:
takie same sa w Varadero 1000 i VTR 1000 FS do XRV Tourmax wychodzi drozej niz oryginal - 274pln do 225pln - ceny Larsson kontra Enduro7 nr OEM dla CRF to komplet dla XRV kupuje sie na sztuki
__________________
buziaki |
|
05.01.2021, 13:10 | #5 |
trampkarz emeryt
|
Nie wiem jak w Afrykach ale np w DL1000 z nalotem 60 tysi zmiana gum zabieraka zdziałała bardzo dużo. W DL650 po 50 tys wymienilem i też była różnica.
Tylko DL1000 to totalnie inny silnik niż w AT. W Trampku przy 100kkm nie było potrzeby zmiany. Myślę że powyżej 60 tys na szafie można się zainteresowac jak kasa jest a moto ma zostać dłużej. |
05.01.2021, 13:26 | #6 |
Jakie są objawy oprócz wyczuwalnego (?) luzu przy zmianie obciażeń?
|
|
05.01.2021, 13:39 | #7 |
trampkarz emeryt
|
Szarpanie na niższych obrotach, drgania, zwiększę wibracje. Przynajmniej w DLach. W trampkach i afrach zawsze dla mnie piec i napęd chodziły tak aksamitnie że nie zwróciłem przez lata uwagi na to.
Dl1000 był w tym temacie wyjątkowo wrażliwy bo silnik umiarkowanie kulturalny tam na niższych obrotach. |
08.01.2021, 09:25 | #8 | |
Tomaj
|
Cytat:
|
|
08.01.2021, 11:03 | #9 |
Moderator
|
Ziutek2002 - bardzo przydatne kompendium wiedzy! Świetna robota!
Może wstawisz na forum tekst i zdjęcia, a z czasem można by i w Afripedii umieścić? Chodzi mi o to, żeby z czasem Twój .pdf nie 'wygasł'.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła |
31.12.2020, 11:39 | #10 |
Ori przy 34tysiów. Walczyłem z wibracjami. Ostatecznie łożysko okazało się być przyczyną. Gumki miały, nie tyle luz, co luźne pasowanie. Wszystkie łączniki były pozrywane.
|
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gumy na reflektory RD 04 | Grehory | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 10 | 06.07.2013 23:35 |