|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
04.04.2021, 00:27 | #1 |
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 521
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
Online: 1 miesiąc 5 godz 29 s
|
Czy jest ,, Afrykański zestaw opon do Nat''?
Wiemy wszyscy ze forumowym zestawem opon do SAT było TKC + MITAS. Czy jest już opracowany zestaw do NAT?
|
04.04.2021, 00:40 | #2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
TKC przód, Motoz ADV tył.
howgh! Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
04.04.2021, 00:49 | #3 |
BANDA LUBLIN
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,021
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 1 godz 48 min 38 s
|
Ja od początku nie rozumiem przeznaczenia opony Tkc 80. Na przód wolał bym zdecydowanie Cst 755, czy Pirelli Mt 21,jesli opona ma robić na szutrach. Na czarnym, wiadomo, nie polecisz przelotówki 150 w spokoju i komforcie.
Wy mówicie Tkc szosa, a ja Anak, Tourance, albo Trail Attack. Zestaw Tkc i 09... Równie dobrze polecić mógł bym 07,czy k60, albo Motozy, ale nie polece, bo te utarte szlaki są nic nie warte. Jeden lubi ogórki, a drugi ogrodnika córki. |
04.04.2021, 01:26 | #4 |
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 521
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
Online: 1 miesiąc 5 godz 29 s
|
Temat ciekawy. Proszę o dalsze przemyślenia. Jestem przekonany (jako 10 letni użytkownik SAT) że NAT jeździmy już troszkę z podkreśleniem na troszkę mniej wymagającym terenem. W SAT miałem przez kilka ostatnich sezonów MEFO Stone Master na tyle i MT 21 na przodzie. Ale...SAT jeździłem po czarnym max140-150. A tu na fabrycznych asfaltowych gumach przy 160-170 nic się nie dzieje. Powyżej 200 dyskomfort tylko z powodu niskiej owiewki. Przemyślenia po 1600 km nalatanych od marca.
|
06.04.2021, 09:41 | #5 | |
Cytat:
Bukowski, Ten sam zestaw do atas byś rekomendował, głównie po twardym? Bez błota bo za mało umim żeby ćwierć tony ogarnąć |
||
04.04.2021, 09:21 | #6 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Na czarnym w zestawie jaki opisałem latam w pełnym komforcie 150, zdarza mi się lecieć i 180 bez stresu a trzymanie na mokrym jest rewelacyjne. Z tyłu TKC przegrywa nie tylko z Motozem, ale nawet z Mitasem 09, bo schodzi w oczach a w błocie błyskawicznie się zakleja. Jest też z tej trójki najdroższa, wiec bez sensu. Motoz ADV tył plus tkc 80 przód daje minimum 15 tys. przebiegu (u mnie pod 20 tys.) Zestaw, który poleciłem, wydaje mi się najlepszym balansem między trwałością, możliwością szybkiej jazdy na asfalcie i możliwością zjechania w krzoki. I nawet nie o szutry chodzi, bo tam praktycznie każda opona sobie poradzi (a czasem wolałbym nawet mieć trochę mniej przyczepności, żeby sobie bokami polatać), tylko o pioch i błoto. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
|
04.04.2021, 11:13 | #7 |
Zgadzam się z przedmówcą.
|
|
06.04.2021, 10:55 | #8 | ||
Moderator
|
Cytat:
Cytat:
Dziwne, ale zgadzam się obiema w/w opiniami Lubię MT21 i TKC80 na przedzie i często na takich jeżdżę w podobnym motorach. Jak pisze Bukowski - MT21 jest "nerwowa" w złożeniu na asfalcie - kilaka razy zrobiło mi się ciepło przez to:) - na asfalcie TKC80 wygrywa. Ale jak pisze Mirek - w terenie lekkim MT21 jest lepsza od TKC80, TKC80 jest super na szutry, suche odcinki i tu różnicy nie zauważymy, ale czasami między odcinkami szutrowymi zdarzają się błota, koleiny, wielkie kałuże, trawa - wtedy MT21 będzie dużo lepsza.
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
||
06.04.2021, 22:25 | #9 | |
BANDA LUBLIN
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,021
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 1 godz 48 min 38 s
|
Cytat:
Zestaw który poleciłeś jest dla Ciebie ok, być może dla innych też będzie ok, może będzie to faktycznie złoty środek. W zależności od potrzeb. Ja jednak wolę, tak bardziej zero jede podejść do tematu i stawiam na kostkę, która robi z boku, a na szosie niet. Ot, taki mój wybór. Za mocno proszę nie brać mojego zdania do siebie. Ja jedynie nie polecam opon które mi nie leżą, co nie znaczy, że są złe. Sam ganial em na 09 np, ale jak dostałem bowki K60, to oddałem je koledze jako prawie nowki, z zastrzeżeniem, że dla mnie to siano. Na koniec fotka z dziś. Opona terenowa w rozmiarze 18/140. Jedna terenowa, a druga też terenowa. |
|
04.04.2021, 15:24 | #10 |
Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: Kostrzyn nad Odrą
Posty: 315
Motocykl: CRF1100
Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 7 s
|
W NAT na przodzie z tych wszystkich co wymieniliście najlepiej pasowała mi sava MC 23 Rockrider, tył motoz
__________________
Tylko OFF!!! |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zestaw do demontażu opon | tadelo | Wszystko dla Afryki | 40 | 18.06.2012 23:28 |