|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Obserwuje gościa od dłuższego czasu - obecnie 120 tys km bez ingerencji w silnik -
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
W komentarzach do tego był właściciel LC4 600 z 1992 z nalotem 180tys. km bez otwierania silnika
![]() Silniki LC4 są trwałe o ile je serwisujesz tak jak przystało w książce serwisowej i przede wszystkim kontrolujesz!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,650
Motocykl: ktm 640 adventure
![]() Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 3 godz 12 min 22 s
|
![]()
Tyle ze dobry serwis polega na systematycznym jego otwieraniu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Moja 690 sprzedałem jak miałem cos ok 73 tys czy 74 tys - wg mnie nie nic jej nie dolegało .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
No tak ale nie ma porównywać 640 i 690 - to dwie rózne konstrukcje.
I w przypadku np 690 w zależności od rocznika - tez to róznie bywa - niektóre psują sie na potege - a nie które jeżdzą bez stresu Spotkałem się z opinią że pierwsze 690 był lepsze mechanicznie a gorsza elektronika. Ale nie wiem ile to prawdy... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,726
Motocykl: AT RD07a; XR600R
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 12 godz 6 min 25 s
|
![]()
W 690 sam wałek pompy wody jest wspólnym elementem razem z wałkiem wyrównoważającym i przy ok 50 tys należałoby sprawdzić stan przylgni na wałku czy nie jest zbyt wyrobiona przez uszczelniacz, żeby zapobiec dostaniu się płynu chłodzącego do oleju. Podaję za Opowieści warsztatowe cz. 5 ze Stajni Motocyklowej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
No tak - to jest słabe w 690 trzeba rozpołowić silnik - np w 450/500 można to wymienić bez większego rozbierania
Ale jak widać nie zawsze trzeba tam zaglądać - moja miała nie rozbierany silnik i 70 pare tys a ta ma 120 tys ![]() |
![]() |
![]() |