|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
18.09.2009, 10:36 | #1 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
Się buja
Cześć,
Od jakiegoś czasu mam taki efekt jakbym np. miał total niewyważone koło. Przy pewnych prędkościach moto wpada w pionowe drgawki, w takim tempie mniej więcej . Raczej przy mniejszych prędkościach, bardziej jak jest zimne (?). O co się może rozchodzić ? |
18.09.2009, 10:44 | #2 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
a kiedy ostatnio byłeś w kościele..?
serio to tylko przełożyć koło od kogoś i porównać |
18.09.2009, 10:59 | #4 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Po nitce do kłebka. Zacząłbym od koła
|
18.09.2009, 11:09 | #5 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Jeśli to tył - proponuję sprawdzić zużycie łancucha.
Napięty -lużny-napięty Przenosić może na koło i sprawiać wrażenie niewyważenia czy podobnych objawów ( szarpanie ).Moze być krzywa felga tyż Odsuń łancuch od zębatki http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/5...84416.html?i=0
__________________
|
18.09.2009, 11:17 | #6 |
Mizerna Kruszynka
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
I wycentrowania go, a potem wywazenia
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE. |
18.09.2009, 18:57 | #8 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Było napisać że ma 7kkm od nówki
Zostają Ci teraz felgi Podnieść na centralkę lub podłożyć coś pod michę i unieść przód Patyczek lub długi paluszek ten od ręki na lagę i kręcimy szybciej kołem. Widać czy felga się buja czy nie.Tak samo tył Jeśli jest oki ...hmm Pytanie czy stało się to dopiero teraz czy odczuwalne jest od chwili kupna Była wymiana opon? Napęd wymieniałeś sam lub w serwisie czy kupiłeś z napedem dopiero co wymienionym?
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 18.09.2009 o 19:15 |
18.09.2009, 20:35 | #10 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
opony anakee troche juz zuzyte,ale nie dawaly takiego efektu, naped,lagi i glowke robilem sam lub z lekka pomoca trzeciej i czwartej reki, ale na moich oczach. lancuch na nastepnym oczku jest za sztywny. wczoraj na trasie zauwazylem ze po zatankowaniu /waga/ efekt jest mniejszy. wydaje sie ze to gdzies z tylu, chociaz czuje tez na kierownicy. a lozyska tylnego kola, albo jak pisalem luz/wybicie osi tego co nazwalem "wahaczem" tylnego kola. afra pojechalem na krym,a to pojawilo sie dopiero kilka dni po powrocie. a moze te gumy pod tylna zebatka lub "sztywnosc" lancucha - jest taki troche za twardy moim zdaniem. na lancuchu olej syntetyk przekladniowy mobila 80w90 taki do mostow. jak to sie zaczelo to kilka dni pozniej wyszla sprawa glowki. glowka juz ok. a to zostalo
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lekko buja tył w zakręcie | zombi | Rama, zawieszenia, napęd | 20 | 08.04.2009 11:51 |