|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
21.07.2024, 20:42 | #1 |
Zarejestrowany: Jul 2024
Miasto: Suwałki
Posty: 7
Motocykl: RD04
Przebieg: Rosnący
Online: 3 godz 15 min 57 s
|
Anakee wild-mt21-Enduro 3 Sahara-D606 D660-Scorpion Rally STR
Witam wszystkich.
Przymierzam się do wymiany opon w Rd04 i zastanawiam się która z wyżej wymienionych była by najlepszych wyborem. To chyba jedna z najpopularniejszych modeli opon do tych motocykli patrzą co komentarzach na tym forum i nie tylko. Dla tego chciałbym pozbierać wszystkie opinie w jednym miejscu a może ktoś z was testował kilka z tych opon i może przedstawić jakie ma co do nich wnioski. Zakładam temat również dla następnych poszukujących aby wszystko było w jednym miejscu i porównujące kilka modeli nie tylko wypowiedź o jednym. Ja osobiście jeżdżę bardziej po szutrach i bezdrożach ale na dojazdach na asfalcie krótszych bądź dłuższych też nie chciał bym się martwić a patrząc na np MT21 trochę mnie martwi przyczepność na przodzie w deszczu. Jestem ciekawy waszych opinii Ostatnio edytowane przez Zenek : 22.07.2024 o 03:19 |
21.07.2024, 21:46 | #2 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
MT21 są ok. Nawet na mokrym w deszczu. Zrobiłem prawie 10k na Kaukazie. Anakee Wild zdjąłem i sprzedałem po 400 km. W mojej ocenie opona kompletnie do niczego a na pewno nie w teren.
Reszty nie znam. |
22.07.2024, 00:07 | #3 |
Zarejestrowany: Jul 2024
Miasto: Suwałki
Posty: 7
Motocykl: RD04
Przebieg: Rosnący
Online: 3 godz 15 min 57 s
|
Tutaj mnie zdziwiłeś. Myślałem że na mokrym asfalcie ten bieżnik jest niezbyt pewny. A jak zużycie w tych oponach? Mógłbyś jeszcze rozwinąć myśl co twoim zdaniem zdyskwalifikowało Anakee wild?
|
22.07.2024, 08:42 | #4 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Opona działa poprawnie w zasadzie tylko na szosie i szutrach. Mokra trawa, błoto czy piach nie robi i tyle. Porównawczo to w mojej ocenie TKC80 zachowywały się lepiej
Nie mam uwag co co twardych nawierzchni ale w terenie to po prostu nie działa. Kupiłem na wyjazd na Kaukaz bo wielu ją polecało ale pierwszy test terenowy po piachach i błotach wzdłuż Wisły je obnażył. Sprzedałem i finalnie pojechałem ma MT21. Zresztą wszyscy wówczas pojechaliśmy na Pirelli. Jest gdzieś relacja na forum. Zrobiliśmy koło 10k w różnych warunkach. Dużo bardziej uniwersalna guma od anaków. Co do zużycia to 10k zrobiłem DR650, CRF250 czy XR650. W mocniejszym moto typu 701 zrobiłem koło 5k. Jazda mieszana on/off z przewagą czarnego. Przód się ząbkuje ale dramatu nie ma. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Michelin opona 140/80-17 anakee wild | qbaRD07 | Hamulce, kola, opony | 4 | 23.07.2024 07:27 |
Anakee Wild | Tymon | Hamulce, kola, opony | 30 | 25.02.2020 20:24 |
Michelin Anakee Wild - nowa wszechstronna opona motocyklowa | nemo | Wszystko dla Afryki | 5 | 05.05.2016 14:39 |