![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Tychy
Posty: 68
Motocykl: RD04
![]() Online: 20 godz 25 min 23 s
|
![]()
Cześć. Sytuacja wygląda, można powiedzieć tak, że mam wyciętą kostkę na przewodach między alternatorem a reglerem. Muszę to teraz jakoś polutować. Coś mi się kojarzy że kolejność tych przewodów nie ma znaczenia ale nie mam pewności. wie ktoś jak to z tym jest?
__________________
http://picasaweb.google.pl/Baal750/MojeMotocykle# -krok po kroku |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 151
Motocykl: RD00
Przebieg: 66666
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 9 godz 17 min 33 s
|
![]()
Kolejność nie ma znaczenia. Radzę polutować bardzo dokładnie a nie jakoś
Na temat reglera z info na forum można książkę napisać, wystarczy poszukać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
o toto toooo
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Tychy
Posty: 68
Motocykl: RD04
![]() Online: 20 godz 25 min 23 s
|
![]()
Dzięki ale pociągnę temat dalej bo po trzech latach udanego pożycia Afryka ma mnie chyba dość
![]() Zaczęło się od tego że urwała mi sie blaszka zabezpieczająca przewody przy alternatorze. Ucięła jeden przewód a dwa uszkodziła. Wszystko na postoju wiec większej demolki nie było. zdjąłem koło magnesowe żeby ją wyjąć (zablokowała się miedzy dużym kołem zębatym (sprzęgło rozrusznika) a karterem). polutowałem kabelki i zabezpieczyłem termokurczami. Wyskoczyłem parę razy wokół komina i wydawało mi sie że jest ok. Pojechałem w wakacje na Krym i się zaczęło ![]() ![]()
__________________
http://picasaweb.google.pl/Baal750/MojeMotocykle# -krok po kroku |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
4-5V prądu zmiennego?
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Tychy
Posty: 68
Motocykl: RD04
![]() Online: 20 godz 25 min 23 s
|
![]()
tak. na tych trzech żółtych przewodach
__________________
http://picasaweb.google.pl/Baal750/MojeMotocykle# -krok po kroku |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Zobacz czy miernik ustawiłeś dobrze. Trudno mi sobie wyobrazić, że padły wszystkie fazy a na dodatek tak samo...a tak wynika z Twojego opisu - "wyszło mi że alternator daje miedzy poszczególnymi przewodami jakies 4-5v zmiennego napięcia". Magnes - raczej nie, nigdy nie słyszałem aby padł - wiem że z czasem delikatnie słabnie..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Tychy
Posty: 68
Motocykl: RD04
![]() Online: 20 godz 25 min 23 s
|
![]()
alternator jednak w porządku. przewody fazowe mam chwilowo założone na kostce "takiej od żyrandola" i mierzyłem wczoraj bez wypinania reglera. dzisiaj po wypięciu przy 4tys obrotów ok 70v. Ładowanie bez odbiorników 13,8v po włączeniu świateł 12,5v. Czyli chyba to co u wszystkich, regler do wymiany:|
__________________
http://picasaweb.google.pl/Baal750/MojeMotocykle# -krok po kroku |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
ano, padła pewnie jedna dioda z 3 i nie ma pełnego ładowania. Ja mam teraz po wymianie kabli fazowych 14,2V na obu H4
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]() Cytat:
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana przewodów hamulcowych | A.Twin | Hamulce, kola, opony | 37 | 04.01.2018 04:24 |
Wymiana przewodów WN | wieczny | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 17.06.2016 00:08 |