|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
27.02.2011, 13:51 | #1 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Poznań/Złotów
Posty: 355
Motocykl: CRF1000/CRF300
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 57 min 55 s
|
Upgrejd Transalpa
Panowie znalazłem coś takiego:
http://www.xrv.org.uk/forums/transal...-fork-mod.html czy zamiana czachy z afriki do transalpa to duży problem? ktoś już robił takie rzeczy? |
27.02.2011, 14:07 | #2 |
Franz przerobił co najmniej dwa trampki na "FranzAlpy"
Do ramy TA600 pasuje zbiornik od rd04 i kanapa od tego modelu. Jak już założysz zbiornik od "czwórki" to możesz i czachę przełożyć- pewnie tylko trzeba będzie przełożyć/przerobić stelaż od lamp i zegarów- TA ma całkiem inne. Pytanie po co Żeby mieć dwa okrągłe światełka Dla wyglądu- to prościej kupić rd04 i wsio. Przeróbka jest sensowna jeśli zmieniasz zawiechę- jak ten koleś w Twoim linku. Wahacz z rd04 pasuje bez przeróbek do TA 600. Na temat przedniego zawieszenia masz na forum setki wątków- do wyboru do koloru. Po takim tjuningu można pomyśleć o kwestii wyglądu- moim zdaniem zmiana samych owiewek to trochę bez sensu- lepiej je po prostu wyrzucić i zrobić wersję rejli z lampą i cytakami montowanymi do lag- jak w motocyklach crossowych. Ostatnio edytowane przez Marcin-BB : 27.02.2011 o 14:10 |
|
27.02.2011, 14:08 | #3 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 26 min 16 s
|
Skoro kolo z linka to zrobił, to z pewnością da się to zrobić, rama Afry i Trapa są bardzo podobne, pewnie będzie potrzebował, plastików , stelaża i lamp od Afry a także zbiornika paliwa (jeśli ma to jakoś trzymać się kupy) i może kilku dodatkowych pierdół. Zastanawiająca jest tylko zasadność takiej przeróbki. Ja rozumiem względy estetyczne... tylko po co, to lepiej sprzedać Trapa i kupić Afrę... A co do Trapa, to moim zdaniem jedyną rzeczą którą jest sens apgrejdować jest zawieszenie, dla innych upgrejdów nie poprawiających własnosci jezdnych czy jakichkolwiek innych własności jakby zasadności brak.
|
27.02.2011, 14:27 | #4 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Jeśli miałbym się pokusić na styl Africa Twin , to tylko w taki sposób
i koszt nie byłby dużo większy . Całość 690 euro. http://www.boano.com/foto.asp?prd=321 Linia nie nawiązuje do AT tylko do tego czym jest - Transalpem.
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 27.02.2011 o 14:35 |
27.02.2011, 14:54 | #5 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
A ja w przyszłym tygodniu pakuję do Trampka silnik z RD 07, a potem pomyślę o baku i owiewkach, oraz tylnym wahaczu z RD 04. Przedni zawias mam już kombinowany , hybryda TA oraz XR, działa całkiem fajnie, sporo sztywniejszy i lepiej amortyzuje. Zasadność przeróbki Trampkiem jeździ moja kobita i Afri jest dla niej za wielka . A poza tym lubię kombinować, a co nie wolno ?
Pozdrawiam |
27.02.2011, 15:00 | #6 | |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Cytat:
Fakt ,ze kombinować trza ,ino by sens miało.
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 27.02.2011 o 15:03 |
|
27.02.2011, 15:11 | #7 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Nie bardzo, przód waży tyle samo, Stara XR ma takie same lagi, tylko bebechy inne, silniki zważę, ale raczej nie będzie sporej różnicy. Chłodnicę oleju wywalam, a wachacz tylny w trampku lest z blachy, a w Afri jest alu. więc nie będzie tak źle. Pozostaje dalej ta sama wysokość
Jak na razie zaczynam od silnika. Już kiedyś to robiłem i powiem szczerze, wynik jest zajebisty |
27.02.2011, 15:27 | #8 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Poznań/Złotów
Posty: 355
Motocykl: CRF1000/CRF300
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 57 min 55 s
|
Franz:
o coś takiego mi chodzi ale niechciałbym wydać takiej kasy na samą owiewkę, z tego co wiem kilku z was robi je w troche "lepszych" cenach. Dwa wiem że łatwiej jest kupić RD04, ale trampek defacto jest dla mojej kobiety, lżejszy i jakby nie patrzeć niższy, a co zrobie jak jej sie czacha w trampku nie podoba do końca kombinuje więc na rózne sposoby. |
01.03.2011, 00:02 | #9 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Silnik , na miejscu i nawet pali
|
01.03.2011, 23:24 | #10 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Wydech wyspawany, chłodzenie zapięte, jutro testy drogowe
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amortyztor tył do Transalpa 650 | gumbas24h | Inne - dyskusja ogólna | 7 | 13.10.2012 21:43 |
Termostat od Transalpa | Klepo | Układ chlodzenia | 2 | 15.09.2011 01:14 |