|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
03.07.2008, 08:43 | #1 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Polska
Posty: 24
Motocykl: RD03
Online: 23 godz 27 min 14 s
|
Naprawa modułu RD03
Witam
Przeszukuje całe stare forum jzu 3 dzień i nigdzie nie moge znaleźć instrukcji ( najlepiej ze zdjeciami naprawy modułu zapłonowego do RD03. Niemoc intelektualna czy co .... Ktoś może pamięta linki lub jakieś tematy z instrukcja naprawy moduł przerywa znaczy styki należy poprawic.Temat nowego odpuszczam ze względu na cene..... Pozdrawiam DaVe |
03.07.2008, 09:49 | #2 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Lbn/Miasteczko Śl.
Posty: 1,535
Motocykl: TT600E, DR650
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 14 godz 11 min 12 s
|
Cytat:
|
|
03.07.2008, 11:41 | #3 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
|
Jeśli możesz to naprawiaj tam
Ja wczoraj poznałem ceny nowych i mnie lekko ... co tu dużo gadać ... zamurowały
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
07.07.2008, 23:06 | #4 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 787
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 35 min 10 s
|
Na starym forum pisałem o tym bom se go naprawiał.
Znalazłem. Na starym forum temat nazywał się naprawa modułu zapłonowego i był to temat PUFFA. Moze niezbyt szczegółowo opisane, do opisów Podosa i 7Grega daleko, ale jak ktoś trzymał lutownicę w ręku to da sobie radę. Ostatnio edytowane przez Andrzej_Gdynia : 07.07.2008 o 23:16 |
08.07.2008, 22:08 | #5 |
DaVe z ta instrukcja to przesadziłeś trochę Tak wygląda moduł z odciętą obudową (dokładnie trzeba tylko tyle odciąć obudowy i tak płytko jak grubość ścianek obudowy (głębiej nie można bo uszkodzisz laminat) jeśli poruszasz delikatnie gniazdem zobaczysz obruszone bolce w punktach lutowniczych i to trza poprawić lutownicą (odpowiednią nie taką do lutowania rynien). Zalecana kalafonia nie kwas solny. Potem przykleić szczelnie ten kawałek odcięty (nie polecam silikonów) Dobrze jest też sprawdzić moduł przeprowadzając jazdę testową (nie koniecznie na jednym kole) motorem zanim go skleimy.
Można to wkleić do Afripedia jeśli Dzieju i Podos uzna to za słuszne i zbawienne. Zawsze lepiej cosik niż nic |
|
08.07.2008, 23:12 | #6 | |
ReGeNeRaToR
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 639
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 5 dni 17 godz 4 min 54 s
|
Cytat:
,a przelutowac trzeba cala plytke nie tylko same styki kostki . pozdrawiam
__________________
END of TRANSMISSION |
|
09.07.2008, 00:13 | #7 |
Można cały przelutować ale po co? Jeśli jest to gniazdo wtyczki a łatwo to sprawdzić na pracującym silniku to nie ma potrzeby moim zdaniem ruszać całości, chyba że cały moduł był wcześniej już robiony i zalany silikonem Miałem taki przypadek jeden z cięższych elementów wymagał lutowania pewnie wiesz o co chodzi
|
|
09.07.2008, 09:40 | #8 | |
Cytat:
Juz pisałem zrobił to tata naszego kolegi z forum - bardzo fachowo - jak kolega chce to niech się ujawni - ja reklamy nie bede robił - moduł odpukac działa bez zarzutu. |
||
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Prośba o wypożyczenie modułu CDI | Łysy | Wszystko dla Afryki | 5 | 18.04.2011 23:22 |
Objaw uszkodzonego modułu? | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 30 | 03.02.2010 01:24 |