|
25.08.2008, 19:48 | #1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Te rozstania i powroty
Którejś mocy po kolejnym rozstaniu znów przyśniła mi się i powiedziała:
Dlaczego nie zrobiłeś ze mnie AT Adventure tylko oddałeś mnie jakiemuś nieznajomemu człowiekowi a przecież przewiozłam twoje dupsko tam gdzie zawsze chciałeś i na dodatek nigdy nie marudziłam, że było ciężko. Jeśli tak bardzo tego chciałeś wystarczyło mnie o to porosić i zgodziłabym się na wszystkie przeróbki i pojechałbym z tobą nawet do tej Austrii. Jesteś zdrajcą i nigdy mnie naprawdę nie kochałeś, bo w przeciwnym razie nie zdradził być mnie dla jakiegoś szczupłego KTM-a Świnia jesteś! Tak to już jest, jeśli się coś naprawdę kocha, chwilowe rozstania i chęć dosiadania innych moto są tylko przejściowym zauroczeniem. Jak to mówią stara miłość nie rdzewieje! Głos ten podświadomie przychodził jak zmora, kiedy naciskałem czerwony przycisk w każdym z moto, które dosiadałem po niej. Było to nie do zniesienia i zaczęło mi odbierać przyjemność z endurzenia. Teraz kiedy na nowo znów jesteśmy razem , bez litości powiedziałem jej wprost zostanę z tobą pod jednym warunkiem że zrobię z ciebie taką dupę, że wszystkim opadnie kopara na kolana jak wyjedziesz z garażu. I co dziwne zgodziła się, obiecała mi nawet, że zabierze mnie na ten cały Erzberg i wyszczupleje specjalnie dal mnie z 30 kg ! Panowie i Panie przedstawiam Wam moja nową ............. , jest co prawda obnarzona na tej fotce , ale dzisiaj wyglada już znacznie lepiej , niebawem fotki i opis |
25.08.2008, 19:58 | #2 |
R.Capt.
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Beeftown
Posty: 171
Motocykl: RD07
Online: 3 dni 20 min 5 s
|
powtórka z rozrywki... ...gratulacje
__________________
|
25.08.2008, 20:33 | #3 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Fuuuu! Szosówkiiiii
natychmiast montuj kości . Czekam na fotki, jestem bardzo ciekaw co z nią robiłeś krok po kroku
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
25.08.2008, 20:37 | #4 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 787
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 35 min 10 s
|
Niezła historyjka...
|
25.08.2008, 21:08 | #5 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,420
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
|
Ladnych pare razy, bije sie w piersi!, chcialem sprzedac moja Czarnulke. Kasy trzeba bylo na to, na tamto. Nawet juz ogloszenie dawalem Teraz znowu kasy brak na sprzet do pracy i jakiegos uzywanca bede sciagal zamiast "nowki niesmiganej". Za kazdym razem mowie sobie jednak: Nie rob tego chlopie! Bedziesz zalowal! Bedziesz przeklinal! Bedziesz ...
Tak to jest z tymi sprzetami. I tak to jest z nami Czekam na piekne foty i szczegolowy opis AfricaTwin Hard Enduro samul
__________________
"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss |
26.08.2008, 08:39 | #6 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Na razie skupiamy się nad zestrojeniem przedniej zawiechy dopasowaniem zacisku i tarczy hamulcowej , trochę czasu to zajmuje ( nowa sztyca , adapter do zacisku i pierścień pod tarczę ) tokarz i frezer mają masę roboty . Praktycznie wszystkie potrzebne mi do przeróbki graty mam na miejscu , zawiecha 50 mm od ADV ( pełna regulacja ) , na tył Wilbers dedykowany do AT robiony na zamówienie po masę motocykla + kierownica + ciężar ewentualnego bagażu nic nie trzeba przerabiać montowany w miejsce oryginału z wewnętrznym zbiornikiem gazowym ( pełna opcja regulacji ) . Przednie i tylne (18 cali obręcze Excel Takasago , na przodzie tarcza i zacisk radialny od SM , stalowe przewody , Imo , wbudowany GPS , wydech Highasi , kierownica asymetryczna i takie tam inne pierdoły jak owiewka Boano ( pozostawiam sobie jej zakup i montaż na wieczory zimowe ) kilka gadżetów Riki Cross i AQ . Silnik pozostawiam bez jakiej kolwiek ingerencji moto ma oryginalnie przejechane 16 tys./km 2003 rok , zmieniam tylko przełożenie . Pierwsze testy może pod koniec przyszłego tygodnia jak wcześniej nie zbankrutuje a inauguracja na Błędowie u Kajtków .
Początkowa koncepcja była taka jak na zamieszczonej poniżej fotce ( na bazie RD03 ) , ale po przemyśleniach doszedłem do wniosku że będzie to trochę bardziej cywilny projekt . |
26.08.2008, 09:16 | #7 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
Online: 12 godz 42 min 27 s
|
czemu rezygnujesz z 21 cali z przodu skoro robisz motocykl pod kontem ganiania po błocie ?
|
26.08.2008, 12:15 | #8 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
26.08.2008, 10:35 | #9 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Mrrrrrauuuu...
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
26.08.2008, 12:26 | #10 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
Online: 12 godz 42 min 27 s
|
to dopsze, bo zrozumiałem, że i przedną i tyną 18 planujesz, już się bałem, że SM z tego będzie
|