|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
12.10.2012, 22:46 | #1 |
Wspornik stopki i podnóżki
Ja się was uprzejmie zapytowywuje z czego jest zrobiony ten element do którego jest przykręcona stopka?. Po slizgo na połoninie na Szuter Party ono wzieło sie i wygło (jak na zdjęcu).
Dziś rozmontowałem w imadło i dup 5 kg młotkiem parę razy. I co pękła podstawa imadła. Kto coś takiego prostował i jak mu się to udało?. Myślę,Ze to jakieś staliwo? |
|
12.10.2012, 23:05 | #2 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 34 s
|
Raczej nie młotkiem, a dźwignią bym to prostował. Np. jakaś długa rurka.
Też mam wygięty lekko prawy set kierowcy, ale jakoś nie chcę mi się tego ruszać.
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
12.10.2012, 23:09 | #3 |
Ta też bym nie ruszał jakby stopka nie przeszkadzła mi. Niestety set tak się wygiął, że stopka sterczy jak kosa i mogę komuś też zrobić krzywdę.
|
|
12.10.2012, 23:53 | #4 |
Cały czas się uczy
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Płock
Posty: 123
Motocykl: Varadero
Przebieg: 50000
Online: 1 miesiąc 4 dni 3 godz 1 min 57 s
|
Zwykła stalowa blacha, tyle że gruba. Ja proponuję palnikiem podgrzać i dopiero prostować.
|
13.10.2012, 01:25 | #5 |
gsm: 512242193
Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,237
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 miesiące 3 tygodni 2 dni 5 godz 56 min 42 s
|
jak się uprzesz i masz zaparcie to 300g młoteczkiem wyprostujesz
nie trzeba grzać trzeba tylko zajebać w odpowiednim miejscu młotek 2 kg będzie aż nadto połóż na betonie czy płycie i prostuj
__________________
Kowal zawinił - cygana powiesili |
13.10.2012, 12:45 | #6 |
Jestem po rozeznaniu sytuacji. Zwyciężyła opcja palnik acetylenowy nagrzać do czerwoności punktowo i giąć. Niestety żaden z 3 mechaników takiegoż nie miał. W poniedziałek będę to tak prostował.
|
|
13.10.2012, 12:53 | #7 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 11 min 45 s
|
Imadło najczęściej jest żeliwne a więc kruche. Nie warto na nim uzywać impulsatorów kinetycznych. Zamiast grzania jest jeszcze prostsza opcja - prasa.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
25.10.2012, 00:30 | #8 |
No i po robocie. Palnik acetylenowy set nagrzany punktowo do czerwoności klucz francuski do gięcia 5 minut roboty i wyprostowane.
To moim zdaniem najlepszy sposób.i taki będę polecał innym nieszczęśliwcom ze zgiętym setem. Koszt operacji u znajomego mechanika 5 zł. Pranie młotkiem nic nie daj można tylko sklepać blachę. Czeka mnie jeszcze naprawa żeliwnego imadła. A tak przy okazji prostował ktoś gmole givi? |
|
25.10.2012, 02:05 | #9 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Mam taki set, kupiony w idealnym stanie ale jeszcze nie znalazłem do niego takiej stopki bocznej. Kolega prostował gmole GIVI, skończyło się na kupnie w Holanie i spokuj na lata
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
tuning stopki centralnej | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 5 | 21.09.2013 22:12 |