|
15.01.2013, 22:05 | #1 |
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: wieś
Posty: 530
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 5 dni 3 godz 46 min 17 s
|
Lc4 400 96'
|
15.01.2013, 22:09 | #2 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,028
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 17 min 51 s
|
JESLI KTOS LICZY SIE Z TYM ZE CHCE MIEC KTM-A TO JAK NAJBARDZIEJ. BARDZO DUZO CZESCI PASUJE OD 620. mOC PORÓWNYWALNA I TROSZECZKE LZEJSZY CHYBA NIZ 620.
|
15.01.2013, 23:34 | #3 | |||
Cytat:
Cytat:
Tak wyglądał jak wyjechał z fabryki w 1996r: http://www.ktm-lc4.net/modelle/1996/400egsr.jpg Model EGS na dużym obiegu oleju z wałkiem wyrównoważającym. Wersja cywilna EGS - ENDURO GELANDE SPORT. Pytanie czemu tylna tarcza wymieniona przy przebiegu 16tys km. Tak prezentował się mój przy przebieg od 18tys do 25tys km jak go sprzedawałem. https://picasaweb.google.com/1174402...K-37_uA-vqzggE Z chęcią zamienie AT na takiego LC4 tyle, że wersję EGS-E z rocznika 97r czyli już z rozrusznikiem. Był teraz taki na allegro za 6,2 tys zł i poszedł w ciągu jednego dnia. Cytat:
To nie wiadomo z którego roku jest. Jakaś zmota. Zawiecha 98-99, silnik też. Plastiki maks. 97r. Przód mała tarcza od SC, plastiki od EGS. Tylny stelaż też. W czwartek sprzedał się czerwony LC4 620 EGS za 2600zł na allegro. Jak kliknąłem KUP TERAZ to ktoś mnie uprzedził i kupił mi go sprzed nosa. http://allegro.pl/ktm-lc4-620-98r-su...939415375.html Stał 30 min na allegro Ostatnio edytowane przez Dzieju : 16.01.2013 o 14:38 |
||||
15.01.2013, 22:14 | #4 |
nie przejmowałbym się wiekiem. w ub roku jeździł ze mną koleś z niemiec na 620 z tamtych lat i chodziło to jak masełko.
ważny jak zawsze jest stan motka a ten wygląda na zadbany - niestety dość poważną ma cenę. nie ma tu nikt szklanej kuli i nie powie zdalnie czy ten akurat jest OK czy kicha. ogólnie jeździ takie moto zacnie. nie wiem do czego ma Ci ono służyć ale jako typowe enduro do trochę ambitniejszego pojeżdżenia poza asfaltem będzie idealne. na asfalcie komfortowe prędkości oscylują w okolicy 80kmh. powyżej przykro słuchac silnika. piszę pro-forma bo zakładam, że wiesz czego szukasz.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 15.01.2013 o 22:17 |
|
15.01.2013, 22:44 | #5 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: zarzyca/strzelin
Posty: 1,659
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 20 min 43 s
|
w prudniku byl lc4 620 za 4900, byl i znikl taki samiutki
mialem chrapke na niego , niestety ....;(
__________________
BMW r100gs suzuki dr750big |
16.01.2013, 10:14 | #7 |
zdecydowanie jestem z Tobą Łukasz co do starej 620 - tylko akurat ja chciałbym taką z samym kickstarterem. wk..wia mnie to autodeko instalowane w nowszych wersjach 640.
zdarzają się czasami acz rzadko rodzynki przywiezione z niemcowa i schodzą tak około 5tysi. kiedyś może jak będę przy monecie to kupię takie 620 - moto proste, niezawodne i robi banana równie niezawodnie p.s. widzę, że swojego motałeś z bakiem od Adv. fajnie to wyszlo. fajne jest to, że w zasadzie wszystkie częsci nadwozia z katów z tamtych lat są wzajemnie wymienne, ew z małymi modyfikacjami bo rama od 400 do 640 z tego co mi wiadomo jest takutka samiutka więc można się wyszaleć w temacie przeróbek z dobrego na lepsze... i tanio...
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 16.01.2013 o 10:20 |
|
16.01.2013, 22:11 | #8 | ||
Cytat:
Moim zdaniem jest super to autodeko. Kopiesz nawet ręką Cytat:
|
|||
16.01.2013, 22:46 | #9 | |
Cytat:
IMO jest ono /adeko/ tam tylko po to aby rozrusznik elektryczny dawał radę gdzie nawet w instrukcji od 640Adv piszą, że może się taka chryja zdarzyć i trzeba sie posiłkować ręcznym dekompresatorem. to moim zdaniem niepotrzebny gadżet i kolejna rzecz, która może się spieprzyć, co się zresztą po jakimś tam przebiegu zawsze dzieje i trza wywalać krzywkę autodeko i dodatkowo nowy wałek rozrządu bo ten cyngwajs co z niego wychodzi pod autodeko austriaki zrobili niewymienny. amen. no ale jak co komu pasuji. jak tu koledzy pisali są i tacy co im LC4 ewidentnie nie leży.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
||
16.01.2013, 14:23 | #10 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 28 min 4 s
|
dodam swoje trzy grosze... Warto, pod warunkiem że LC4 CI podpasuje. Mi 640 z 1999 roku bardzo podpasował, ale... Ten motocykl trzeba kochać- jego nerwowość, czasem humory, cos co określił bym "twardość w prowadzeniu". Ja zamieniłem LC4 640 na EXC 520 - motocykl niewiele młodszy, w identycznej cenie, z takim samym przednim zawieszeniem (w LC4 miałem przodek z 520 ki), rówież rozrusznikiem i jestem zadowolony. W terenie te parę kilogramów robi różnicę, z dołu wprawdzie 520 jest słabsza, ale to nawet lepiej - nie szarpie bez powodu, na średnich i wysokich mocy w bród, fajna poręczność....
Ja mając afrykę i kupując drugi motocykl typowo do pałowania wybrał bym coś nowszej konstrukcji, z nowszym zawiasem: EXC lub WR, w cenie 7 tys można już trafić, szczególnie WR. LC4 jest ... specyficzne, nie wiem czy nie wybrał bym DRZ-ta- szczególnie że bierzesz pod uwage pojemność 400.
__________________
Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez motormaniak : 16.01.2013 o 14:32 |