|
09.03.2013, 22:44 | #1 |
....OLEJ....
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
|
Kriega Overlander
Ciekawa alternatywa dla rogala.
Tak wyglada KTM przygotowany na wyprawe do Maroka : Ostatnio edytowane przez banditos : 09.03.2013 o 22:54 |
10.03.2013, 01:10 | #2 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 50 min 41 s
|
Plusy
-podnozki(stopki) fajne -calosci WYGLADA ladnie i bajerancko, w sam raz na wystawe na targach motoryzacyjnych Minusy 1. swiatla led tak umieszczone,ze moga zrobic krzywde kierowcy przy jakiejkolwiek kolizji( uderzenie kaskiem,klata o swiatla, przelot przez kierownice- -siniaki na brzuchu,jajach,udach, kolanach) 2.przy przewrocie przez kierownice swiatla sie urywaja 3.brak lusterek,lub chociaz jednego(przydaje sie) 4.oslony dloni i manetek CYCRA juz z gornej polki,ale coz z tego,jak mocowane do kierownicy( znacznie lepsze jest do gornej polki) 5.Pojemnik na wode i paliwo ok,ale nie ufalbym temu zebezpieczeniowi-uchwuytowi. Ale to tylko moje gdybanie 5.Zakretka-korek na bak dodoatkowy razem z tym wezykiem -odpowietrzeniem moze niezle komus rowa przeorac, jak bedzie motocykl robil swiece przy ostrym podjezdzie 6.stelaze symetrycznie, wygladaja ladnie,ale bardzo szeroko od siebie- przy zaldunku sakw i wypelnieniu baniakow plynami bedzie niezle bujalo dupa motocykla 7.lewa sakwa wyglada jak jakis chinski bardzew- a plastikowe klamerki na krawedziach sakwy pokrusza sie przy pierwszej glebie na kamykach 8.sakwy na baku tez niewygladaja na solinie przymocowane, wydaje mi sie,ze przecietny kierownik z normalnymi nogami bedzie dotykal ich kolanami,a wysoki kierownik uderzal kolanami przy jezdzie przez dolki, hopki itp.
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl Ostatnio edytowane przez Mirmil : 10.03.2013 o 01:16 |
10.03.2013, 12:46 | #3 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,984
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 7 godz 3 min 22 s
|
Zobaczcie na ceny tych płyt....
Jako alernatywa dla Rogala, to raczej nie specjalnie. Ale dla sakw i kufrow napewno. Fajne to mocowanie sakiewek z przodu, mam coś podobnego już w opracowaniu..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
10.03.2013, 14:45 | #4 |
....OLEJ....
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
|
Cena faktycznie wysoka ale pomysl ciekawy.
Nie martwilbym sie o jakosc wykonania Kriegi. Material z jakiego jest wykonana sakwa jak i plasikowe klamry sa naprawde dobrej jakosci. Sam uzywam juz 4 rok plecaka Kriegi R25 i jestem bardzo zadowolony. Przeszedl juz wiele w tym kilka gleb. Mam go ze soba praktycznie codziennie i NIC, kompletnie NIC sie z nim nie dzieje. Nawet gdyby, to 10- letnia gwarancja daje poczucie psychicznego komfortu. Znam chlopakow z tej firmy i moge ich smialo polecic tak samo jak ich wyroby. Do Mirmila; 4.oslony dloni i manetek CYCRA juz z gornej polki,ale coz z tego,jak mocowane do kierownicy( znacznie lepsze jest do gornej polki) Mirmil a co to takiego oslona dloni przykrecana do gornej polki? 8.sakwy na baku tez niewygladaja na solinie przymocowane, wydaje mi sie,ze przecietny kierownik z normalnymi nogami bedzie dotykal ich kolanami,a wysoki kierownik uderzal kolanami przy jezdzie przez dolki, hopki itp. Wydaje mi sie ze na dolkach, hopkach to sie na stojaco pomyka wiec problemu nie powinno byc. Siedzial na tym komarku i przy 178 cm wzrostu nie bylo jakiegos problemu. Zreszta nawet gdybym dotykal je kolanami to sa to malutkie 5 litrowe sakiewki wiec bez przesady. Ps. Wybralbym jednak rogala 30 |
10.03.2013, 15:24 | #5 | |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 50 min 41 s
|
Cytat:
lub tak Mam takie juz na trzecim motocyklu, jestem MEGA zadowolony, nic innego nie chce juz uzywac.
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl |
|
10.03.2013, 16:06 | #6 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Mirmił, nie sądzisz, że może być lipa w przypadku kierownicy montowanej na gumowych tulejach
|
10.03.2013, 16:32 | #7 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 50 min 41 s
|
W drz kierownica jest chyba na sztywno, w innych motocyklach ktore mialem( africa,klr, Dr)nie zakaldalem triple clamp, nie bylo potrzeby.
Ale ostatnio w drz nawet w nie mailem tych handquardow skreconych z kierownica na sztywno, tylko gruba srube wkrecona w kierownice i sie jakos trzymalo( ze sportowym luzem, ale najwazniejsze, ze przy upadku handquard sie nie obreca na kierownicy, bo trzma sie na sztywno na katowniku przyczepionym do gornej polki.
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl |
10.03.2013, 16:39 | #8 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Wiem, znam te patenty, jednak uważam, że w przypadku kiery mocowanej na gumach może być kłopot, bo będzie się to łamać lub odkręcać, świetny patent tam gdzie kiera jest na sztywno. Zwłaszcza problem będzie wtedy kiedy ktoś podniósł kiere i to wszystko staje się strasznie gumowe.
Pozdr. Ja polecam i stosuję w naszych podróżniczych parchach, normalne osłony z aluminiową listwą mocowane do kierownicy, nigdy nie przykręcam na siłę pompy i mocowania dźwigni klamki sprzęgłą, oczywiście nacinam jeszcze klamki. Ale to i tak jak pokazuje życie nie zwalnia z wożenia zapasowych klamek. Ostatnio edytowane przez szparag : 10.03.2013 o 16:43 |
10.03.2013, 16:54 | #9 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 50 min 41 s
|
Ja w DRZ nie ponacinalem klamek,same sie zweryfikowaly, na szczescie na odpowiedniej dlugosci,wiec tylko zaokraglilem ladnie krawedzie i jest OK.
Wszystkie rzeczy na kierownicy pozakrecane z czuciem- tak,jak pisze SZparag-zebyw razie W sie poobkrecaly na kierownicy,a nie pourywaly. Pozatym sprzegla nie uzywam, oprocz do ruszania( wsadzanie jedynki) ( szkoda sprzegla i szkoda linki ) Hamullcow tez staram sie nie uzywac,bo KTO HAMUJE TEN PRZEGRYWA Pozatym szkoda klockow, tarcz, opon A przednim hamulcem to hamuje tylko na zjazdach.
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl |
10.03.2013, 16:56 | #10 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,503
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Che che, skąd ja to znam
|