![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 545
Motocykl: Transalp 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
|
![]()
Hej.
Szukam opinii (bo pierwszy raz kupuję) na temat opon do lekkiego enduro, a konkretnie do XR400. Wielu ma tu drugie lekkie moto obok "kloca", więc może doradzić. Rozmiar - stawiam na 120/90-18 Teren - piaski i błoto głównie, na czarne planuje wyjeżdżać sporadycznie Marka - waham się pomiędzy Michelin ac10 - (świetna cena), a Michelin Cross Compeptition s12 - (może warto dopłacić 60zł) Jestem otwarty na propozycję z innych firm ![]() Na tą chwilę potrzebuję tylną, ale o przednich też posłucham rad.
__________________
Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 545
Motocykl: Transalp 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
|
![]()
Tylko słyszałem że crosscompetition nie mająca homologacji na drogę ma dużo więcej mięsa i na dłużej wystarcza - próbuje to zweryfikować
![]()
__________________
Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,235
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 4 dni 6 godz 39 min 10 s
|
![]()
Jeśli będziesz jeździł po miękkim bierz to co ma mniejsze kostki i rzadziej , lepiej trzyma ale szybciej schodzi masz lekki motocykl to możesz kombinować.
![]()
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Uć
Posty: 47
Motocykl: KTM 1190 i 690
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 22 min 42 s
|
![]()
Przód Michelin Enduro Comp IV, tył Michelin S12 XC.
Przy takim zestawie opony na pewno nie będą Cię ograniczać... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 50 min 41 s
|
![]()
Z tych, co jezdzilem, to na tyl S12(super trakcja, warto doplacic)
Przod HP4 ,a jak bardziej budzetowo to D952
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl Ostatnio edytowane przez Mirmil : 30.03.2013 o 14:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 545
Motocykl: Transalp 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
|
![]()
Jak pisałem - głównie miękkie polne drogi, kopny piasek, błoto. Asfalt jak najmniej - dalej od domu biorę na przyczepkę. Góry nie wykluczone. Budżet - to nie trampek do wożenia dupy więc ma być dobre a nie najtańsze.
Trakcja, aczkolwiek nie chcę kupować nowej równie często jak oleju ![]()
__________________
Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Metzeler six days , jeżdżę od kilku lat na nim i nie mam powodów do zmiany na inne , robi dobrze w każdych warunkach i nawierzchni .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,050
Motocykl: XR 250R,XR 650R
![]() Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
![]() Cytat:
Co lepsze że sam Jego EXC 525 jezdziłem na obu oponach i faktycznie ten metzeler to porażka,a w szczególności na mokrym i w błocie podjazdy czy jazda w paplawce kończyła sie zagrzebaniem motoru,tam gdzie ja wjeżdzałem na lekko duchu to on sie meczył bo motor nie dawał rady przebrnąć choć maleńkiego błota. Pozaty schodził dosłownie w oczach,niezbyt znana firma Motoz okazała sie na całej lini lepsza,teraz jedzie EXC po góreczki i w błotku Chodzi mianowicie o ten model 140/80/18 ![]() co do innych świetna oponą na tył jest Pirelli Scorpion MX ale to opona na tor,ma mniejszą żywotność ale doskonale robi w każdych warunkach. szukając opony uniwersalnej na warunki jakie podałeś to celował bym w Dunlop MX51 Geomax To opona na wszystkie podłoża i z trwałością wiekszą niż michelin AC 10. ![]() Ja zakupiłem na przód Dunlop MX31 Geomax ale to opona typowo błotna A na tył MX51 Geomax MX 31 błotne po lewej ![]()
__________________
Honda XR-oholik ![]() https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,500
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
![]()
Kostki są na tyle tanie i na tyle często się je wymienia, że każdy może sobie sam wyrobić zdanie.
![]() S12 miałem z przodu, całkiem fajna guma, nie gubiła kostek jak pirelli scropion xc. ![]() ![]() ![]() PS. u Huberta różnica między ac10 a s12 wynosi całe 25zł. ![]()
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
szerokość opony enduro vs szosowej | electro | Hamulce, kola, opony | 4 | 13.11.2013 15:28 |