![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,422
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
![]()
Szukam dla siebie lekkiego enduro. Mam kilka typów:
1)Honda XR400R, 1996-2004r. zmodzona na 440+sportowy wałek+gażnik Mikuni TM36. Może widelec? 2)Husaberg FE 390-450 od 2010r 3)BMW G450X od 2010r. Opcja pierwsza podoba mi się najbardziej, choć chyba wyjdzie najdrożej. Honda to prosta konstrukcja, niezawodna i ulubiona ![]() Husaberg podoba mi się wizualnie i konstrukcyjnie. Minus to serwis KTM. BMW- mało o nim wiem, poza tym, że ma kilka fajnych rozwiązań konstrukcyjnych i jest stosunkowo niedrogi w zakupie. Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Honda będzie z kopajką, pozostałe z rozrusznikiem, to istotna różnica.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,422
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
![]()
Kopniaka się nie obawiam. Natomiast możliwość modyfikacji i personalizacji do mnie przemawia.
Cytat:
Na allegro i ebay szału nie ma. Z G450X będzie podobnie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
powinieneś się przejechać bo xr 400 a husaberg fe 450 to zupełnie inna klasa i generacja motocykli
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,422
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
![]()
Najlepszy z tych wszystkich będzie Husa FE390. Najlżejszy i najzwinniejszy w terenie. Boję się tylko czy uda się kupić niezajechanego w logicznych pieniądzach. I co w razie wtopy?
Czy mniejszy bądź większy reymont nie zrujnuje mnie. Takie same obawy mam co do BMW. Natomiast Hondzia jest tańsza, części w bród, modyfikacja silnika na 440ccm. i 40KM. koszt ok. 1000Euro. Do tego dobry zawias na przód+ jakiś zbiornik Acerbisa i dobre oświetlenie i jest miodzio ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
to kup xr 600 i masz w standardzie 46 KM które możesz powiększyć.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,422
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
![]()
Waga też jest kryterium.
Powyżej 120kg. na sucho odpada. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
12 kg różnicy. Zatankowana 400 tyle waży co pusta 600
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,595
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 1 godz 32 min 46 s
|
![]()
A po co szukac czesci na allogro jak wszystko jest sprawnie i w rozsadnej kasie u dilera
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rocc Dual | bartol44 | Kaski | 13 | 11.05.2015 04:39 |
gogle do AGV AX8 Dual | Rajtek | Archiwum | 3 | 04.01.2014 21:08 |