|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
15.04.2015, 09:32 | #1 |
Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Piła
Posty: 12
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
Online: 2 dni 4 godz 6 min 21 s
|
Przeszczep pieca z Trampka 700 - luźna dyskusja
Witam Kolegów,
Chciałem zapytać - czy ktoś próbował? Czy silnik wchodzi w fabryczne mocowania? Mój jest jeszcze całkiem zdrowy, ale tak myślę, że to całkiem ciekawy pomysł aby wydłużyć afryce życie o ładnych wiele lat |
15.04.2015, 09:41 | #2 |
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,745
Motocykl: Hunter Cub
Online: 7 miesiące 2 dni 21 godz 49 min 59 s
|
Na trampkowym forum dużo więcej informacji jest. Podsumowując: drogo wychodzi i tylko 1 sztuka w PL lata z taką rzeźbą.
http://forum.transalpclub.pl/viewtop...294236#p294236 Kolega ferolo próbował, ale się nie udało.. http://africatwin.pl/showthread.php?...t=spalone+moto Wtrysk to problem. Elektrykę też musisz przekładać, pompa paliwa albo w zbiornik wspawana albo jak kiedyś szparag mądrze proponował poniżej zbiornika małą puszkę . Dużo, dużo pracy i pieniędzy... http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=17&t=17638 http://africatwin.pl/showthread.php?...=wtrysk+afryce http://africatwin.pl/showthread.php?...=wtrysk+afryce Ostatnio edytowane przez Artek : 15.04.2015 o 09:53 |
15.04.2015, 16:48 | #3 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 720
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 53 min 50 s
|
Powiem od siebie że teraz po przemyśleniach nie zdecydowałbym się na to jeszcze raz .
Nie mówiąc już o pożarze ale temat zmiany silnika nie jest wcale łatwy trzeba wszystko przerabiać, 700 ma inne mocowania puszki filtra pełno czujek z których czyta sygnały do tego ramę trzeba rzeźbić bo nie pasuję idealnie pod silnik trampka. Tzn tak silnik wsadzisz ale góra silnika jest przy krawędzi ramy i ciężko tam dalej coś wyeksponować do tego jak kolega wspominał pompa paliwa najlepiej w bak wspawać a to dodatkowe koszty i pełno innych pierdółek których nawet nie chce mi się wypisywać. No moim skromnym zdaniem nie rentowne a finał i tak może nie być zadowalający. Ale oczywiście zrobisz jak uważasz ja 2 raz nie pochwyciłbym sie na to już wolałbym odkładać na coś nowszego. Pozdrawiam, Ostatnio edytowane przez ferolo : 15.04.2015 o 18:10 |
15.04.2015, 17:32 | #4 |
Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Piła
Posty: 12
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
Online: 2 dni 4 godz 6 min 21 s
|
Pompę mam mikuni, podciśnieniową, więc trochę mniejsza
Pytałem czysto z ciekawości, bardziej jako perspektywa na dalszą przyszłość. Dziękuję za informacje Koledzy! |
15.04.2015, 17:34 | #5 |
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,745
Motocykl: Hunter Cub
Online: 7 miesiące 2 dni 21 godz 49 min 59 s
|
Pompa musi być z deauville lub trampka 700. Wtrysk potrzebuje odpowiednich parametrów ciśnienia.
|
15.04.2015, 19:11 | #6 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 137
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 5 godz 12 min 47 s
|
Mniejsza pompa, niższe ciśnienie - mniejsze spalanie
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
sprzęgło - luźna klamka po zdjęciu sprzęgła | oleś | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 07.10.2014 15:22 |
przeszczep TA650 RD04 | mckrzysiek | Hamulce, kola, opony | 3 | 22.08.2011 13:39 |
przeszczep 750 do rd03 | JackHarrer | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 03.06.2009 10:49 |