|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
23.01.2016, 23:23 | #1 |
Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,343
Motocykl: LC8 SuperEnduro
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 29 min 32 s
|
Pęknięty amor TT600E
|
24.01.2016, 00:11 | #2 |
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zabrze
Posty: 918
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x14tys
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 23 s
|
Nie jest. Amor na tylcu w TT-E to jakaś popierdółka nie nadążająca za resztą motocykla, działająca gorzej niż nieregulowany amor w XT600E, ale chcesz, to się zapytam znajomej czy nie chce tego czegoś opchnąć - do swojej sztuki wrzuciła ohlinsa 516 z TT600S, co polecam zrobić w każdej TT-E (pasują plug&play, niestety tanio nie chodzą). Możesz też wstawić amor z XT600Z, tylko trzeba wyprasować dolną tuleję i wprasować oryginalną, do czego wystarczy większe imadło
https://picasaweb.google.com/1034218...spensionXT600Z Ostatnio edytowane przez ArturS : 24.01.2016 o 00:17 |
24.01.2016, 00:18 | #3 |
Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,343
Motocykl: LC8 SuperEnduro
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 29 min 32 s
|
Dzięki Ci dobry kolego za odpowiedź. Jak możesz to zapytaj czy spienięży ori amor.
Tak coś już zauważyłem jak mnie kanapa w dupę kopnęła że tył nie robi wcale, ale to żony moto i na jej początki w offie spokojnie wystarczy. |
24.01.2016, 00:38 | #4 |
Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,343
Motocykl: LC8 SuperEnduro
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 29 min 32 s
|
Coś takiego pasuje i daje radę?
http://allegro.pl/yamaha-tt-600-r-00...165870070.html Ale i tak zapytaj jak możesz o ten oryginał. |
24.01.2016, 06:48 | #5 |
Zakonserwowany
|
Trzeba być ostrożnym z tymi używanymi Ohlinsami z allegro w super hiper stanie bo w rzeczywistości to złom. A żeby doprowadzić do stanu jak w opisie czasem tysiak nie styknie na remont, zanim kupisz to zadzwoń do przedstawiciela i zapytaj o ceny gratów i robocizny. Znasz kogoś kto otwiera taki amor co dwa lata, wymienia olej , gas i w ogóle interesuje sie tym co dzieje się w środku ? Ludzie wychodzą z założenia że nie ma co dotykać jak niby działa. Z tyłem jest tak samo jak z przednim zawiasem, co tot godzin trzeba robić serwis a tego nikt nie robi dopóki nie dupnie.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
24.01.2016, 08:44 | #6 |
Zarejestrowany: Aug 2013
Miasto: xxx
Posty: 264
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 20 godz 3 s
|
nie kupuj nic od tego allegrowicza ja kupiłem u niego przednie zawieszenie od kawasaki klx i otwieram paczke wszystko w oleju to jeszcze nic i tak miałem wymieniać uszczelniacze ale połamane uchwyty od osłon przy dole nie do wybaczenia a zapewniał ze wszystko ok do tego głupie tłumaczenia
|
24.01.2016, 09:16 | #7 |
Zakonserwowany
|
Większość używanych zawieszeń w super cenie to złom a łapiące niektórych za serce bajki o super stanie to kłamstwo. Jeśli nowy amortyzator kosztuje ponad 1000 eurasów to dobra używka może kosztować 300 . Bądźcie realistami w ocenie i nie dajcie się dymać cwaniakom. Wilbersa nowego można kupić poniżej 400 euro do TT-tki, wiec po co kombinować za jakąś padaką żeby potem włożyć 2 x tyle w remont i dalej mieć szrota ? Jak coś ma działać jak należy to ma być nowe, szczególnie zawieszenie.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
24.01.2016, 10:25 | #8 | ||
Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,343
Motocykl: LC8 SuperEnduro
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 29 min 32 s
|
Cytat:
Cytat:
Czyli taki WILBERS 540-0481-00 Ecoline 540 ROAD http://www.motorus.pl/wilbers-540-04...3-p-37816.html będzie robił robotę? |
||
24.01.2016, 11:16 | #9 | |
23°29'E 51°08'N
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Chełm
Posty: 1,048
Motocykl: GS, TT600
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 13 godz 58 min 41 s
|
Cytat:
__________________
Nie nie nie prędkość była ok tylko zakręt trochę za ciasny .... |
|
24.01.2016, 13:41 | #10 |
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zabrze
Posty: 918
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x14tys
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 23 s
|
Regeneracja ohlinsa z TTS to 350-600zł. Swój oddałem od razu do regeneracji, bo musiałem obrócić wężyk w inną stronę, więc trzeba było wypuścić gaz.
Amor znajomych niestety już sprzedany. Zmierz długość tego swojego pomiędzy osiami (teoretycznie) uchwytów. Jeśli wyjdzie w okolicy 39cm, to mam amor z XT600Z - będzie pracował o niebo lepiej niż ten z TTE, szczególnie przy lekkiej osobie. https://picasaweb.google.com/1034218...93551443037666 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha TT600E 1998r | Tomas_XRV | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 29.11.2015 14:29 |
Pytanie o wage i wysokość TT600E | Michal | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 01.02.2012 11:46 |