Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki

Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania!

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.09.2016, 20:38   #1
Widmo80
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
 
Widmo80's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,015
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Widmo80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 22 godz 14 min 52 s
Domyślnie RD03 zacinający sie prędkościomierz

Czy to normalne w 3 -kach , czy ja mam jakiś wyjatkowy prędkościomierz .
Wskazówka czasem a ostatnio często zatrzyma sie na 80 albo na 110 i ja zwalnim do powiedzmy 50 km/h i wskazówka dopiero po jakimś czasie opada , jakby się zawieszała .
Pytanie - da się to jakoś zrobić/naprawić czy szukać używki raczej ?
Widmo80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.09.2016, 20:41   #2
szymon25
 
szymon25's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Ciechanów
Posty: 1,678
Motocykl: 2x RD04, SHL gazela, ES250, TS250, Motorynka Pony, 126pEI i Ursus 4011 :)
Przebieg: rosnie
szymon25 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 3 godz 1 min 9 s
Domyślnie

Zajrzyj do ślimaka. On może być przyczyną
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!!
szymon25 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.09.2016, 22:14   #3
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,780
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 23 godz 29 min 0
Domyślnie

Cytat:
Zajrzyj do ślimaka. On może być przyczyną
Nie bardzo. Objawy uszkodzonego ślimaka to:
-brak wskazań
-"skakanie" wskazówki
-raz działa raz nie działa.
Bardziej to wygląda na wyrobione (zaśniedziałe ) łożyskowanie wskazówki. Jakby się dało otworzyć puszkę można było by się temu przyjrzeć.
Nie zaszkodzi sprawdzić czy jest smar w ślimaku, a linka obowiązkowo do sprawdzenia! Linka potrafi od połowy w górę (do licznika) być sucha, lub nawet zardzewiała!!!
Zawsze możesz podłączyć wiertarkę zamiast "ślimaka" i sobie popatrzeć co się dzieje.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.09.2016, 22:52   #4
Łokciu
Ortodoks Afrykański
 
Łokciu's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 219
Motocykl: RD07a/LC4
Przebieg: Walczę
Łokciu jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 18 godz 8 min 8 s
Domyślnie

Może wskazówka opiera się o tarczę i ciężko chodzi.
__________________
アフリカは女王です


Afryka to nie żubr, żeby ją trzymać pod ochroną, a blizny zdobią wojownika....
Łokciu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.09.2016, 17:14   #5
Widmo80
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
 
Widmo80's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,015
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Widmo80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 22 godz 14 min 52 s
Domyślnie

Na razie jej przeszło i działa normalnie
Ale i tak rozbiorę ślimak linka i smarowanie obowiązkowo.
Samego zegara się chyba nie rozbiera
Widmo80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.09.2016, 17:59   #6
Zmyler
 
Zmyler's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,306
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Zmyler jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 23 godz 8 min 25 s
Domyślnie

Tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy smarować linki smarem do łańcucha. Słyszałem o dwóch przypadkach -po przesmarowaniu smar stężał i linka stanęła na amen uszkodzona na dole (na kwadracie).
Zmyler jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.09.2016, 22:17   #7
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,657
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 11 godz 57 min 47 s
Domyślnie

Tylko leciutkie i śliskie smarowidła.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.04.2017, 13:24   #8
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Zmyler Zobacz post
Tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy smarować linki smarem do łańcucha. Słyszałem o dwóch przypadkach -po przesmarowaniu smar stężał i linka stanęła na amen uszkodzona na dole (na kwadracie).
Pytanie, to jakim smarem smarować (jaki typ)? Po starym motocyklu miałem smar w sprayu (Bel-Ray Super Clean Chain Lube) i użyłem go do przesmarowania wszystkich linek. Pierwsze nalałem do linek WD-40, potem czyścikiem do hamulców w spreju aby wypłukać WD40 i syf. Jak na razie wszystko chodzi ok - było to rok czasu temu.
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pytanie o prędkościomierz bartol Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 4 13.06.2011 13:33
Zacinający się przycisk zmiany świateł Franz Układ elektryczny i zapłonowy 34 21.08.2009 14:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.